Gjest Linn35 Skrevet 5. juli 2014 #1 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei, er på jakt etter et nytt hudpleie-regime, og hører mye bra om Ole Henriksen-produkter. Har aldri prøvd noe av det. Noen her som har det, og hva er dine erfaringer? Har særlig sett på Truth-serum og sheer transformation cream....og noe african tea greier til rens...? Vil gjerne høre om dette er bra produkter og verdt prisen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 5. juli 2014 #2 Del Skrevet 5. juli 2014 har den rensen du nevner. Jeg syns den er bra, men om den er spesielt bedre enn andre vet jeg ikke helt. Bruker også fuktighetskrem for ansiktet samt serum fra samme merket, disse er jeg veldig fornøyd med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juli 2014 #3 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg har kun prøvd denne blåbær enzym masken. Gjorde ingen ting for min hud. Huden ble verken verre eller bedre. Ingen forandring. Ellers har jeg en venninne som er veldig fornøyd med en skrubb (vet ikke hva den heter) og aloe vera? renseserien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 5. juli 2014 #4 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg mener OH serien stiller på lik linje som andre gode hudpleie-merker. De har produkter jeg syns er fantastisk gode, og visse produkter jeg ikke liker, og som ikke er gode for huden min. De produktene OH har som jeg syns er gode er: - Truth serum collagen booster (gir fukt & en fantastisk glød, samt beskytter mot aldring) - Sheer Transformation creme (lett fuktighetskrem som er fin om sommer) - Invigorating night gel (fantastisk night gel som hjelper mot urenheter, aldring m.m) - Firm Action Mask (utrolig god oppstrammende og rensende maske) - Ultimate lift eye gel (fantastisk øyegel som demper hovne øyne over natten, elsker denne) - Total truth eye cream spf 15 (god øyekrem med solbeskyttelse aktiv anti age) - Truth revealed super creme spf 15 (god dagkrem med spf beskyttelse og aktiv anti age) Produkter jeg ikke liker: - On the go cleanser (huden føltes helt strippet for fukt etter denne rensen) - Pick me up face mist (tonic som svir på huden min) - Balancin cucumber face mist (enda en tonic som svir, som faktisk skal være for sensitiv hud) Generelt syns jeg OH produkter er gode i samband med andre gode hudpleiemerker, men alene hadde jeg ikke kunnet bruke det til huden min, men i kombinasjon med gode produkter fra Decleor, Matis, Emergin C o.l så er de virkelig gode. Det eneste du egentlig kan gjøre for å se om det fungerer for deg, er å teste ut produkter, da alle reagerer forskjellig på de forskjellige produktene og merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anehan Skrevet 5. juli 2014 #5 Del Skrevet 5. juli 2014 Walnut scrubben er fantastisk god. Akkurat passe grov nok i kornene. Den lukter himmelsk, får så lyst til å smake på den når jeg bruker den ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 6. juli 2014 #6 Del Skrevet 6. juli 2014 Tusen takk for alle svar! Kjempenyttig Har enda mer lyst å prøve dette merke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 6. juli 2014 #7 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei, er på jakt etter et nytt hudpleie-regime, og hører mye bra om Ole Henriksen-produkter. Har aldri prøvd noe av det. Noen her som har det, og hva er dine erfaringer? Har særlig sett på Truth-serum og sheer transformation cream....og noe african tea greier til rens...? Vil gjerne høre om dette er bra produkter og verdt prisen...? Kan anbefale alle og synes absolutt de er verdt prisen Jeg har blandingshud med litt tendens til urenheter. Sheer tranformation cream er veldig bra, ikke for fet men gir mye fukt. African Tea serien er jeg også stor fan av, da jeg er 35 og den er anti-agening. Truth Serumet inneolder C-vitamin og har hatt en god effekt på min hud,hadde nesten ingen urenheter da jeg brukte det. Dessuten dufter den kjempegodt av sitrus/appelsin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå