Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klippet meg på en av salongene til Adam&Eva. Jeg fikk lyst til å klippe lugg også, men de hadde ikke tid akkurat da. Så sa de at det er gratis å klippe lugg.

Er dette en policy de har, og at det er gratis å klippe lugg på alle salongene deres? Eller kun den jeg allerede har klippet meg hos?

Vil klippe lugg, men har ikke mulighet til å bruke samme salong som sist..

Anonymous poster hash: cb356...424
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres merkelig ut at de skulle bruke tid på å klippe luggen din gratis.send meg en pm så kan jeg fortelle deg hvor du får gjort det gratis

AnonymBruker
Skrevet

høres merkelig ut at de skulle bruke tid på å klippe luggen din gratis.send meg en pm så kan jeg fortelle deg hvor du får gjort det gratis

ts.

Synes også det hørtes rart ut, men nå går det jo veldig fort å klippe lugg da... tenkte kanskje at det er en service de tilbyr for å trekke kunder eller noe?

Men det hørtes nesten litt lugubert ut å sende om og få vite hvor jeg kan gjøre det gratis, haha :P

Anonymous poster hash: c43d7...456

Skrevet

huff,det var skummelt gitt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borte i flere steder hvor det er billig eller gratis å stusse lugg som er klippet der - spesielt hvis det er en mugg som krever en del vedlikehold, men aldri å klippe ny pannelugg.

Anonymous poster hash: e6ba0...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...