Gå til innhold

Hvor få tak i liten blomsterkrans til håret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo og det er jo utsolgt overalt. Noen som vet om en plass de har flere igjen, eller et sted på nett man kan bestille en fine? Mye som selges på nett ser jo ok ut, men så får man det hjem og det er helt :kvalm:

Anonymous poster hash: e492c...ace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter selv etter dette. Har du sett på Glitter? Om ikke de har så skjønner jeg ikke hvem andre som kan ha :laugh: Mulig de får inn igjen om de er utsolgt. Ellers har jeg hørt at Bikbok har, men fant ikke når jeg var å kikka.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett så mye på bikbok, kun i en butikk og der var det utsolgt. Glitter hadde også utsolgt ;) Har lett etter dette i hele sommer så virker ikke som de tar inn noe særlig etter de har utsolgt heller. Hennes hadde en fin i div. rosa og røde farger. Får vel bare fortsette å kikke til det pluttselig dukker opp noe :)

Skrevet

Mange som selges på nett ser kanskje litt rare ut på nært hold, men blir veldig fine på hodet på avstand. Folk skal jo ikke sitte og studere hårpynten din akkurat.

Skrevet

Cubus har hatt iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo og det er jo utsolgt overalt. Noen som vet om en plass de har flere igjen, eller et sted på nett man kan bestille en fine? Mye som selges på nett ser jo ok ut, men så får man det hjem og det er helt :kvalm:

Hvorfor ikke lage blomsterkrans selv med friske markblomster?

Anonymous poster hash: 9fd71...fe1

Skrevet

Dette har det jo florert av på alle BikBoker de siste ukene. Ville gått innom de BikBokene i nærheten av deg og tatt en titt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...