AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Ok.. Jeg har møtt en fyr som egentlig er ganske kjekk. Det som plager meg med han er at han har tynt pistrete hår som han drar bakover i en hestehale. Hadde han bare klippet seg hadde han vært dødskjekk. Kanskje overfladisk men det betyr mye for meg. Hva mener dere andre?Anonymous poster hash: cc929...51a
Hattifnatten Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg liker absolutt ikke hestehale på menn, med mindre de heter Johnny Depp.
Cata Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Liker ikke. Noen få kler det faktisk, men dem er det langt mellom. En annen sak er at jeg synes hestehale er dårlig grunnlag for å droppe en fyr hvis fyren ellers er OK. Det er tross alt hans hår og hans avgjørelse. 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Hestehale er fint om håret er tykt og velstelt, men med pistrete hår er det turnoff. Jeg pleier å si fra om slike ting på en diplomatisk måte hvis jeg dater noen, har stort sett fungert bra.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Jeg liker det ikke. Men hadde jeg vært dødsforelska hadde jeg nok latt det passere. Anonymous poster hash: cd01d...53f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Det er helt greit. Kanskje fint på surfergutter med halvlangt hår. Anonymous poster hash: cb408...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 jeg metne ganske fint surfergutter på gutter med halvlangt hår. Anonymous poster hash: cb408...f4f
brightness Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Jeg syns hestehale kan være fint på menn, men da kreves det at de har "ordentlig" hår og ikke bare en ustelt pistrete strek som henger der.
Inwe Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Det er ikke dumpegrunn, men tror det skal mye til for at jeg finner han attraktiv nok til å begynne å date han. Nå er jo ikke dette noe problem for deg, om liker han og finner han attraktiv ser jeg ikke problemet. Hvorfor lurer du på hva vi synes forresten? Er det viktig for deg at andre finner kjæresten din attraktiv?
Purple Diamond Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror ikke jeg hadde falt for en mann med hestehale i utgangspunktet. Synes ikke det er fint. Men hvis du liker han på alle andre måter, synes jeg ikke hestehalen skal stå i veien for noe 😃
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Langt hår og/eller hestehale på menn er en total turn-off for meg. Men om han er en person du liker, så er det jo dumt om hestehalen skal stå i veien. Anonymous poster hash: 497b4...8bd 1
Fame Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Jeg syns hestehale kan være fint på menn, men da kreves det at de har "ordentlig" hår og ikke bare en ustelt pistrete strek som henger der. jeg metne ganske fint surfergutter på gutter med halvlangt hår. Anonymous poster hash: cb408...f4f Første setning gav litt mer mening, du.. 3
Gjest Ung tøff mann Skrevet 5. juli 2014 #20 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Tenkte umiddelbart på denne gamle keeperkjempen, mr. David Seaman Bilde med kopirett fjernet bond, adm Endret 5. juli 2014 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå