Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er litt usikker på hva som gir best resultat.. Tror det blir penest hvis jeg ikke lar den tørke, men føler da at jeg blir litt seig på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter ca fem minutter etter å ha tatt på dagkremen før jeg legger foundation

Gjest Fraggel
Skrevet

Prøver å vente litt, minst et par minutter, men det er også litt greit om huden er litt fuktig av dagkrem, da foundationen er lettere å fordele.

Skrevet

Jeg pleier ikke vente, men har lest et sted at man helst skal vente 15 minutter.

Skrevet

Jeg pleier å vente.

Tar hudpleie (rens + krem) først, går å spiser frokost og tar sminke, stell av håret og tannpuss etter frokost :)

Gjest Coral
Skrevet

Jeg venter også litt, slik at kremmen får trekke godt inn i huden først. Da blir resultatet best syns jeg :)

Skrevet

Jeg liker ikke å vente for lenge, ellers blir det for tørt å ha på foundation

Skrevet

Jeg blander fuktighetskrem med litt farget dagkrem og smoerer inn, jeg. Synes det funker utmerket! Har ikke tid til omstendelige rutiner om morgenen :ler:

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Jeg venter noen få minutter. Syns resultatet blir best og mest naturlig hvis dagkremen ikke har tørket fullstendig inn og til en viss grad blandes med foundation.

Venter deretter ca. 10 min før jeg har på transparent pudder. Da sitter foundationen godt hele dagen og resultatet blir mest mulig naturlig. (ikke pudret)

Skrevet

Venter vanligvis et par minutter, for at den skal "tørke" litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...