AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 I går kveld var jeg på jobb i dagligvarebutikken jeg jobber deltid i. Plutselig kommer det en mann bort til meg og spør om han kjøpe MEG. Jeg synes dette var såpass spesielt at det ble komisk og snappet dette til blant annet kjæresten min. Da svarer han: "Hva faen? Tror jeg snart må banke opp noen så du skjønner jeg er mann" Jrg skjønte ikke hva han mente med dette, for han er absolutt ikke av den voldelige typen. Ba han forklare meg, men da svarte han bare at jeg ikke ville forstå det siden jeg ikke er mann. Så; kan dere menn her inne hjelpe meg? Hva mente han?Anonymous poster hash: 5adfc...bb6
Odin-Den-Enøyde Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Det er vel bare huleboer instinktet som kommer frem i blant Han følte seg kanskje "truet" av at en annen mann viste interesse for deg, som i hans øyne er hans kvinne. Og om han da ikke beviser at han er mann nok til å ta vare på/forsvare deg, da forsvinner du kanskje med en annen. Vet ikke om jeg forklarte det forstålig, men av og til blir bare menn litt huleboere, spesielt når det kommer til damer
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Det er vel bare huleboer instinktet som kommer frem i blant Han følte seg kanskje "truet" av at en annen mann viste interesse for deg, som i hans øyne er hans kvinne. Og om han da ikke beviser at han er mann nok til å ta vare på/forsvare deg, da forsvinner du kanskje med en annen. Vet ikke om jeg forklarte det forstålig, men av og til blir bare menn litt huleboere, spesielt når det kommer til damer Aaah, jo det ga mening! Takk Anonymous poster hash: 5adfc...bb6
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Man trenger ikke være mann for å forstå dette. Noen insinuerte at hans kvinne var til salgs. Det gjør han til horebukk. Litt primitiv tankegang, garantert. Eller krenket noe som er hans. Men er det noe anderledes med oss damer da? Kjærester går på fest, et innpåslitent kvinnfolk setter egler seg inn på han og flørter åpenlyst hele kvelden. Hva gjør kjæresten hans? Går ikke hun i strupen på den andre og ber henne ligge unna "hennes eiendom"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå