AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Hvilken farge har dere rundt vinduene? Vi har Egghvit som hovedfarge. Har lyst på en grå farge rundt vinduene, men må jeg også ha grå farge på stafasjen og det andre? Mannen vil ha hvitt rundt vinduene også, men da syns jeg det blir for hvitt.Anonymous poster hash: ef887...c25
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Vi har hvitt rundt vinduene også. Jeg syns det både er det peneste og det enkleste. Anonymous poster hash: 69551...4bd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Har en gråblå farge nå. Skal male alt hvitt i sommer. Mye enklere.Anonymous poster hash: a99e6...a6a
___ Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Hvilken farge har dere rundt vinduene? Vi har Egghvit som hovedfarge. Har lyst på en grå farge rundt vinduene, men må jeg også ha grå farge på stafasjen og det andre? Mannen vil ha hvitt rundt vinduene også, men da syns jeg det blir for hvitt.Anonymous poster hash: ef887...c25 Hvitt
Hulderen Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Vi har en gråblå farge rundt vinduer og dører. Har også tatt igjen den samme fargen på vindskiene. Er veldig fornøyd. Selvsagt er det litt mer maskeringsjobb enn hvis alt var hvitt. Men med drygolinmaling går det ti år mellom hver gang vi maler, så den lille ekstrajobben er absolutt verdt det. Det gir huset en ekstra karakter og personlighet.
83` Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Vi og har nettopp malt huset, og lurte på å ta alt hvitt. -fordi det er "mye enklere.." Men endte opp med lysgrå vegger/kassekledning og hvitt rundt vindu/sidebord/altantoppbord. Veldig glad vi valgte 2 farger, for det gir huset litt mer karakter, og pynter opp et ellers litt "vanlig" hus. Det tok oss nok noen timer ekstra, men med tanke på at det varer i 10 år, sier jeg som Hulderen; det er verdt det!! :-) En veninne har hvitt hus og grå lister, det er også kjempefint! Der er all staffasjen malt grått tror jeg. Men du kan nok fint bare ha grått rundt vinduene også, selv om jeg tror det blir finere viss du har grå detaljer rundt døren og i mønet (taklistene) også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hvi har også hvitt rundt vinduene. På vårt hus er det finest, det er et hus fra femtitallet med husmorvinduer og smale karmer. På eldre hus, f.eks. Koselige hvitmalte stuer på landsbygda, med gamle eller forseggjorte karmer, er det kjempefint med farge på. Våre karmer er rett og slett for smale...Anonymous poster hash: 81642...41b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå