AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Noen som har dette, og klart å bli kvitt det? Dekker den til, men da blir det jo enda verre😳 Kom GJERNE med tips!Anonymous poster hash: a2e88...fa4
Mona26 Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har også en! er bare 26 år også. Er ikke sånn veldig synlig så jeg bruker bare lys consealer på. Tror man kan svi av noen tusenlapper og få det fjernet med en eller annen laser behandlig e.l.
vimsefrøken Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Det er ikke så lett å bli kvitt, men det går an uten å få til det skritt å få laser m.m Først og fremst, bruk spf 50 på overleppa, ellers kommer det bare mer, samt du blir ikke kvitt det. For det andre, skaff gode hudpleieprodukter ment mot pigmentflekker, og se om det hjelper. For min del har jeg hatt det samme problemet, pigmentbart samt noen flekker på kinnben og ved nesen. Jeg kjøpte inn Decleor Aroma White C serien, da altså rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem og brukte denne i 6 mnd, og mine pigmentflekker ble så og si helt borte, overleppe ble jeg helt kvitt, de to på kinnben ble nesten "usynlige" men er svakt synlige fortsatt. Nå bruker jeg spf 50 i ansiktet i solen, og det fungerer bra. Glemmer jeg spf 50 ser jeg med en gang antydning til at dette kommer tilbake, så det er utrolig viktig for å forebygge mer pigmentflekker. Jeg har hørt om flere som har blitt utrolig fornøyd med effekten av Aroma White C serien, mens andre ikke har hatt noen effekt, men det er virkelig verdt forsøket før man eventuelt går til det skrittet å ta laser.
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Bruk lys concealer. Bruk bestandig foundation med spf og bruk minimum spf 30 når du soler deg gjerne er med fysisk faktor, selv om den gjør overleppa hvit.
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Det er ikke så lett å bli kvitt, men det går an uten å få til det skritt å få laser m.m Først og fremst, bruk spf 50 på overleppa, ellers kommer det bare mer, samt du blir ikke kvitt det. For det andre, skaff gode hudpleieprodukter ment mot pigmentflekker, og se om det hjelper. For min del har jeg hatt det samme problemet, pigmentbart samt noen flekker på kinnben og ved nesen. Jeg kjøpte inn Decleor Aroma White C serien, da altså rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem og brukte denne i 6 mnd, og mine pigmentflekker ble så og si helt borte, overleppe ble jeg helt kvitt, de to på kinnben ble nesten "usynlige" men er svakt synlige fortsatt. Nå bruker jeg spf 50 i ansiktet i solen, og det fungerer bra. Glemmer jeg spf 50 ser jeg med en gang antydning til at dette kommer tilbake, så det er utrolig viktig for å forebygge mer pigmentflekker. Jeg har hørt om flere som har blitt utrolig fornøyd med effekten av Aroma White C serien, mens andre ikke har hatt noen effekt, men det er virkelig verdt forsøket før man eventuelt går til det skrittet å ta laser. Tror du man trenger alle produktene får å bli kvitt pigmentflekkene? Hadde det holdt om jeg kjøpte f.eks serumet og nattkremen? Har pigmentflekker på kinnene og i pannen.....
vimsefrøken Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Tror du man trenger alle produktene får å bli kvitt pigmentflekkene? Hadde det holdt om jeg kjøpte f.eks serumet og nattkremen? Har pigmentflekker på kinnene og i pannen..... Det er jo verdt ett forsøk. Jeg kjøpte hele serien. Men kan jo hende det funker for deg. Jeg tror det har litt å si hvor lenge du har hatt de og hvor mye det er snakk om. For mange er jo Obagi og/eller laser eneste mulighet. For min del fungerte hele serien. Eneste måten å finne ut er å prøve, alle er forskjellige og ting som fungerer for meg fungerer jo ikke nødvendigvis for en annen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Bruke så mye penger på produkter når man kan kjøpe sitroner... Anonymous poster hash: c3392...040
Mona26 Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Bruke så mye penger på produkter når man kan kjøpe sitroner... Anonymous poster hash: c3392...040 Sitron? Seriøst? SÅ KULT! Smører man bare på? Hvor ofte??
Moffedille Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Jeg hadde masse pigmentflekker på kinn og hake, brukte kun 1 krem, denne http://sunkost.no/produkter/velvare-og-kroppspleie-ansiktspleie/superglandin-anti-pigment-krem/ i 6 mnd ca, og alt ble borte og det har holdt seg borte siden, dette er 10 år siden. Har heller ikke trengt spesial produkter og diverse i ettertid. Ville absolutt prøvd denne før jeg kjøpte inn masse produkter
vimsefrøken Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Bruke så mye penger på produkter når man kan kjøpe sitroner... Anonymous poster hash: c3392...040 Jeg kan bare snakke for min egen del, men min sensitive hud hadde definitivt reagert negativt hadde jeg smurt sitronsaft på den. Men fungerer det for noen, så er jo det flott
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Funker noen av disse rådene på fregner også? Hele ansiktet mitt eksploderer i fregner når sola kommer frem, så jeg har en fregne-bart-_- Forsåvidt fregner over hele fjeset, men mest på overleppa. Anonymous poster hash: f4a52...7a0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Sitron? Seriøst? SÅ KULT! Smører man bare på? Hvor ofte?? Les det som står her på "Part 3 of 4: Trying Home Remedies": http://www.wikihow.com/Get-Rid-of-Dark-Spots-on-Your-Face Anonymous poster hash: c3392...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå