Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har dette, og klart å bli kvitt det? Dekker den til, men da blir det jo enda verre😳

Kom GJERNE med tips!

Anonymous poster hash: a2e88...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en! ;) er bare 26 år også. Er ikke sånn veldig synlig så jeg bruker bare lys consealer på. Tror man kan svi av noen tusenlapper og få det fjernet med en eller annen laser behandlig e.l.

Skrevet

Det er ikke så lett å bli kvitt, men det går an uten å få til det skritt å få laser m.m

Først og fremst, bruk spf 50 på overleppa, ellers kommer det bare mer, samt

du blir ikke kvitt det. For det andre, skaff gode hudpleieprodukter ment mot

pigmentflekker, og se om det hjelper.

For min del har jeg hatt det samme problemet, pigmentbart samt noen flekker på

kinnben og ved nesen. Jeg kjøpte inn Decleor Aroma White C serien, da altså

rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem og brukte denne i 6 mnd, og mine pigmentflekker

ble så og si helt borte, overleppe ble jeg helt kvitt, de to på kinnben ble nesten "usynlige"

men er svakt synlige fortsatt.

Nå bruker jeg spf 50 i ansiktet i solen, og det fungerer bra.

Glemmer jeg spf 50 ser jeg med en gang antydning til at dette kommer tilbake, så det

er utrolig viktig for å forebygge mer pigmentflekker. Jeg har hørt om flere som har blitt

utrolig fornøyd med effekten av Aroma White C serien, mens andre ikke har hatt noen

effekt, men det er virkelig verdt forsøket før man eventuelt går til det skrittet å ta laser.

Skrevet

Bruk lys concealer. Bruk bestandig foundation med spf og bruk minimum spf 30 når du soler deg gjerne er med fysisk faktor, selv om den gjør overleppa hvit.

Skrevet

Det er ikke så lett å bli kvitt, men det går an uten å få til det skritt å få laser m.m

Først og fremst, bruk spf 50 på overleppa, ellers kommer det bare mer, samt

du blir ikke kvitt det. For det andre, skaff gode hudpleieprodukter ment mot

pigmentflekker, og se om det hjelper.

For min del har jeg hatt det samme problemet, pigmentbart samt noen flekker på

kinnben og ved nesen. Jeg kjøpte inn Decleor Aroma White C serien, da altså

rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem og brukte denne i 6 mnd, og mine pigmentflekker

ble så og si helt borte, overleppe ble jeg helt kvitt, de to på kinnben ble nesten "usynlige"

men er svakt synlige fortsatt.

Nå bruker jeg spf 50 i ansiktet i solen, og det fungerer bra.

Glemmer jeg spf 50 ser jeg med en gang antydning til at dette kommer tilbake, så det

er utrolig viktig for å forebygge mer pigmentflekker. Jeg har hørt om flere som har blitt

utrolig fornøyd med effekten av Aroma White C serien, mens andre ikke har hatt noen

effekt, men det er virkelig verdt forsøket før man eventuelt går til det skrittet å ta laser.

Tror du man trenger alle produktene får å bli kvitt pigmentflekkene? Hadde det holdt om jeg kjøpte f.eks serumet og nattkremen? Har pigmentflekker på kinnene og i pannen.....

Skrevet

Tror du man trenger alle produktene får å bli kvitt pigmentflekkene? Hadde det holdt om jeg kjøpte f.eks serumet og nattkremen? Har pigmentflekker på kinnene og i pannen.....

Det er jo verdt ett forsøk. Jeg kjøpte hele serien. Men kan jo hende det funker for deg.

Jeg tror det har litt å si hvor lenge du har hatt de og hvor mye det er snakk om.

For mange er jo Obagi og/eller laser eneste mulighet. For min del fungerte hele serien.

Eneste måten å finne ut er å prøve, alle er forskjellige og ting som fungerer for meg

fungerer jo ikke nødvendigvis for en annen.

AnonymBruker
Skrevet

Bruke så mye penger på produkter når man kan kjøpe sitroner... :P

Anonymous poster hash: c3392...040

Skrevet

Sitron? Seriøst? SÅ KULT! Smører man bare på? Hvor ofte??

Skrevet

Jeg kan bare snakke for min egen del, men min sensitive hud hadde definitivt reagert

negativt hadde jeg smurt sitronsaft på den. Men fungerer det for noen, så er jo det flott :)

AnonymBruker
Skrevet

Funker noen av disse rådene på fregner også? Hele ansiktet mitt eksploderer i fregner når sola kommer frem, så jeg har en fregne-bart-_- Forsåvidt fregner over hele fjeset, men mest på overleppa.

Anonymous poster hash: f4a52...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...