AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Lang historie kort; min crazy storesøster dytta meg ned trappa i dag, og jeg har det mest synlige kuttet/skrubbsåret som går tvers over panna og et lite kutt rett over øyet. Det store kuttet er nesten helt rett og ganske langt, fordi jeg traff den skarpe enden av trappetrinnet. Ser ganske corny ut. Skal være med både kjæreste og venner i helga, og dette her er ganske umulig å sminke vekk. Jeg orker ikke dra fram ditten, datten og fortelle, så jeg må finne på en ok unnskyldning for skrubbsårene midt i trynet.. Er kanskje litt usannsynlig at jeg bare detter i trappa.. Med tanke på at det er som en strek, trenger jeg bare noen gode forslag. år ikke sove fordi jeg tenker så på dette.. trenger bare en god coverup historie. Anonymous poster hash: a1186...6ec
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Bare si du falt, vel. Jeg tryna i trappa senest i forrige uke. Kan skje den beste Får håpe du ikke får arr da Anonymous poster hash: cbc85...e64 2
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Hadde det vært storebroren hennes som dyttet henne hadde reaksjonene vært en helt annen. Utrolig hva jenter slipper unna med for å være jenter. 3
grønt belte Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Husker en gang jeg bar på noe greier å tråkket feil i trappa...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Hadde det vært storebroren hennes som dyttet henne hadde reaksjonene vært en helt annen. Utrolig hva jenter slipper unna med for å være jenter. Enig, det er like alvorlig og farlig selv om det ikke er storebror eller kjæresten som har gjort det. Jeg syns du skal si sannheten så inne tror at det er noen andre som har gjort det.Anonymous poster hash: a7cd3...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Dette er det du skal si: "Storesøsteren min dyttet meg ned trappa". Du trenger ikke å nevne crazy, det skjønner de gjerne selv. Anonymous poster hash: 50776...1cd 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Er det rart verden er blitt som den er... Hvorfor ikke bare si det som det er? Brødhuet av ei søster dytta deg ned trappa, er ikke sannheten bra nok er vel ikke folka du henger med bra nok heller. Si det som det er og heller si du ikke vil snakke mer om det, verre er det jammen ikke. 2
Gjest Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Hva med å ta en tur på legevakta for å dokumentere skadene, og anmelde henne etterpå? Tror den "crazy" storesøstra trenger litt hjelp til å forstå at man ikke dytter familiemedlemmer eller andre ned trappa! Du gjør henne og deg selv en bjørnetjeneste ved å dekke over dette! Volden kan lett eskalere, og det er godt mulig hun trenger profesjonell hjelp. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Ikke noe galt med å si det som det er, for det var jo det som skjedde. Men si at du falt, sklei på badet, skalla i et skap, osv. Men ikke smink over såret, det kan skape mulig betennelse og gjøre det verre. La det få gro i det fri, så forsvinner det fortere og du kan unngå et stygt arr. Anonymous poster hash: 54a84...e5f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Hadde det vært storebroren hennes som dyttet henne hadde reaksjonene vært en helt annen. Utrolig hva jenter slipper unna med for å være jenter. Er ikke ofte jeg er enig med deg, Teeden, men her traff du spikeren på hodet. Anonymous poster hash: fc5ae...2b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå