AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg var aldri sjalu før, men etter endel tull i mitt nåværende forhold så har jeg dessverre blitt det.. og jeg hater det. Går det an å bli kvitt det? Skulle tro det bare var å endre tankegangen..? Eller?Anonymous poster hash: ac260...ba1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Har ikke noe bra svar, men er i samme situasjon selv.. Kjæresten min gjør det han kan for at jeg ikke skal bli sjalu, og vi snakker åpent om det. Det hjelper ihvertfall en del.. Lykke til, sender over en støttende klem og ønsker deg lykke til:)Anonymous poster hash: f5adc...531 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Er du i riktig følelse så vil han gi deg trygghet slik at du ikke sliter med dette. Anonymous poster hash: 1ad5f...0be 1
Gjest thesledge Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Lurer på det samme, så dytter tråden opp!
Sapientia Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 For mitt vedkommende, blir nok ikke kvitt det men klarer stort sett å kontrollere det. Samtidig skal det mer til før jeg blir sjalu etter som jeg blir sikrere på forholdet. Det er også en veldig viktig ingrediens med god, åpen og ærlig kommunikasjon for mitt vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Jeg slet mye med sjalu i begynnelsen av forholdet. Måten jeg mistet sjalusien min på vil jeg si er ganske naturlig - jeg ble storm forelsket i henne og glømte alt av fortiden hennes. Umulig å gjøre noe med fortiden hennes så det som har skjedd må jeg bare leve med. Tøft, men jeg er over det nå. Lykke til og en stor bjørneklem fra meg Anonymous poster hash: fd875...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå