Gå til innhold

Det blir bare sex - aldri noe seriøst! Føler meg lite verdt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette frem, men det har seg slik at jeg aldri har hatt noen kjæreste.

Det eneste jeg har opplevd er å bli utnyttet gang på gang.

Jeg er sliten og lei av dette, for det eneste jeg ønsker er at noe skal se meg, og at vi kan prate sammen og å finne på ting sammen. Det blir selvfølgelig sex, men jeg ønsker mer enn bare sex!

I alle år har det kun ledet til sex og ingenting annet ... og har jeg passert 30 ... jeg nærmer meg faktisk 35!

Jeg føler meg så lite verdt, og jeg ser bare for meg et liv i ensomhet om dette fortsetter som det gjør nå.

Da jeg fylte 30 bestemte jeg meg for at nå skal det bli slutt på dette tullet, og at jeg ikke skal omgås menn før jeg møter noen som faktisk vil meg vel!

Og nå har det jo gått snart 5 år og jeg har jobbet mye med meg selv og holdt meg unna menn som ikke vil meg vel, men det har ikke kommet noen som faktisk ønsker å bli kjent med meg!

Hva er galt med meg?

Anonymous poster hash: ac178...00b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du sex med disse mennene før du har blitt kjent med dem egentlig?

Anonymous poster hash: 2d1f6...4b8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette frem, men det har seg slik at jeg aldri har hatt noen kjæreste.

Jeg er sliten og lei av dette, for det eneste jeg ønsker er at noe skal se meg, og at vi kan prate sammen og å finne på ting sammen. Det blir selvfølgelig sex, men jeg ønsker mer enn bare sex!

I alle år har det kun ledet til sex og ingenting annet ... og har jeg passert 30 ... jeg nærmer meg faktisk 35!

Jeg føler meg så lite verdt, og jeg ser bare for meg et liv i ensomhet om dette fortsetter som det gjør nå.

Da jeg fylte 30 bestemte jeg meg for at nå skal det bli slutt på dette tullet, og at jeg ikke skal omgås menn før jeg møter noen som faktisk vil meg vel!

Og nå har det jo gått snart 5 år og jeg har jobbet mye med meg selv og holdt meg unna menn som ikke vil meg vel, men det har ikke kommet noen som faktisk ønsker å bli kjent med meg!

Hva er galt med meg?

Etter at ungdomskjærligheten min tok slutt for to og et halvt år siden , så opplevde jeg dette som du gjør. Det var helt forferdelig, og gjorde vondt for selvbilde. Vær klar, sett grenser! Ikke la de få deg til sengs før de er i forhold med deg, eller kjenner deg ekstremt godt :)

Endret av Meline37
Skrevet (endret)

Det er lett å ha det fordi man tror at de har samme mål, om å bli kjent. Man tror at de er forelsket siden de vil til sengs. Men dette har jeg lært av i godt voksen alder, siden jeg levde beskyttet kjæresteforhold i 14 år, altså fra jeg var tenåring. Jeg fikk sjokk da jeg kom ut å markedet og så hvor lett menn var på tråden.... Og jeg lærte at man må si ifra at man ikke vil ha sex før man kjenner hveandre godt eller er i et slags forhold ihvertfal :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt sex med noen etter at jeg ble 30, men før jeg ble 30 og jeg møtte en mann, ble vi jo kjent, og de virker som om de er veldig interessert i meg.

Så etter en liten stund havnet vi jo i seng, og jeg tenkte gang på gang at nå har jeg vel møtt den rette.

Men så bare mistet de interessen og ting dabbet av, og jeg ble såret og lei meg gang på gang.

Følte meg så brukt og mistet selvtilliten i forhold til meg selv og menn...

Men etter jeg passerte 30, og jeg har kommet i kontakt med menn, har jeg knepet igjen og sett om de virkelig vil ha meg eller kroppen min. Og hver gang mister de interessen fordi de ikke får tilgang til kroppen min. Jeg ønsker jo å bli kjent med de, men møter alltid noen som ikke er så interessert i det.

Nå nærmer jeg meg 35(neste år), og jeg syns det ser veldig mørkt ut.

Heller ikke så lett når absolutt, så og si, alle rundt meg på min alder er i forhold og flere har allerede fått sitt første barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å ha det fordi man tror at de har samme mål, om å bli kjent. Man tror at de er forelsket siden de vil til sengs. Men dette har jeg lært av i godt voksen alder, siden jeg levde beskyttet kjæresteforhold i 14 år, altså fra jeg var tenåring. Jeg fikk sjokk da jeg kom ut å markedet og så hvor lett menn var på tråden.... Og jeg lærte at man må si ifra at man ikke vil ha sex før man kjenner hveandre godt eller er i et slags forhold ihvertfal :)

Jeg har alltid lurt på hva slags menn som blir så lenge i et forhold i så ung alder?

Ikke at det er noe galt med det, men du har altså møtt noen i ung alder og var heldig.

Jeg har alltid hatt så uflaks hele livet ...

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva slags menn som blir så lenge i et forhold i så ung alder?

Ikke at det er noe galt med det, men du har altså møtt noen i ung alder og var heldig.

Jeg har alltid hatt så uflaks hele livet ...

Heldig var jeg på en måte og uheldig på en annen. Jeg synes at jeg var heldig som fikk to barn i ung alder, sammen med den mannen. Men hvis jeg ikke hadde fått barna med han, så hadde jeg synes at jeg var maks uheldig som hadde tilbragt så mye tid med en fyr som bare stakk etter så mange år sammen. Ville ikke vært uten barna jeg har, så det var det gode med forholdet med han, men ikke noe annet.

Det er sårt å bli forlatt etter å tilbragt 14 år sammen med et menneske, som finner en annen og så sier han : hadet. Det er ikke enkelt. Men jeg ser på tiden med hans som meningsfull pga barna, men ikke pga ham :) .

Jeg vil anbefale deg, og se på deg selv med verdi. Jeg var stygg mot meg selv til å begynne med da jeg gikk ut på markedet igjen. Jeg lot menn behandle meg som dritt! Men aldri igjen. Det gjelder å sette grenser, og respekterer de ikke dem så må de gå. Forstår hvordan du kan tenke og føle det, men jeg må ærlig si at det å ha barn medfører bekymringer og stort ansvar. Det er ganske tøfft. Og når en er alene også og har barn så er det ganske tøfft. Jeg er glad at mine barn er store, men jeg ønsker meg flere barn, men har bare møtt feile menn inntil videre. Jeg kunne lett ha vært i din situasjon. Det tror jeg. For jeg ser selv at det er ganske vanskelig å finne en match som vil ha barn, og en match som behandler meg på den måten jeg ønsker å bli behandlet :)

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Prøv å spill litt mer kostbar.. Tror det er mye mer sjarmerende for mannen at du ikke er villig til å ha sex med en gang.

Gjest Steamboat
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt sex med noen etter at jeg ble 30, men før jeg ble 30 og jeg møtte en mann, ble vi jo kjent, og de virker som om de er veldig interessert i meg.

Så etter en liten stund havnet vi jo i seng, og jeg tenkte gang på gang at nå har jeg vel møtt den rette.

Men så bare mistet de interessen og ting dabbet av, og jeg ble såret og lei meg gang på gang.

Men etter jeg passerte 30, og jeg har kommet i kontakt med menn, har jeg knepet igjen og sett om de virkelig vil ha meg eller kroppen min. Og hver gang mister de interessen fordi de ikke får tilgang til kroppen min. Jeg ønsker jo å bli kjent med de, men møter alltid noen som ikke er så interessert i det.

Heller ikke så lett når absolutt, så og si, alle rundt meg på min alder er i forhold og flere har allerede fått sitt første barn.

Hvor lenge holder du igjen på sexen da?

Gjest Steamboat
Skrevet

Prøv å spill litt mer kostbar.. Tror det er mye mer sjarmerende for mannen at du ikke er villig til å ha sex med en gang.

5 år uten sex, synes du rådet ditt var veldig relevant?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er utrolig vanskelig når man ser andre par lykkelige....med barn, også sliter man selv med å finne en partner og et familieliv. Er helt enig med deg i den. Det føles forferdelig trist ut. Jeg har jo to barn, men uansett så sier jeg nå til meg selv: Slapp av. Ikke stress. Og ta ting som du føler for. Sett grenser. Og aldri gå for en mann som virker for egoistisk ut. Da har man det best alene.

Hvis du ønsker et barn sterkt og ikke finner mann så kan du gå for Stork i Danmark. Men er jo best å dele ansvaret med en. Det kan sikkert bli knalltøfft alene.

Endret av Meline37
Gjest Tiaen
Skrevet

5 år uten sex, synes du rådet ditt var veldig relevant?

Hva snakker du om? Deg selv?

Skrevet (endret)

Mannfolkene er like billige, hvis ikke mer... for de gjør jo det uten en form for forelskelse sies det ofte. Og det er gjerne de som prøver seg. Det er ikke bare vi som skal imponere de. De skal imponere oss også. Og menn som bare prøver seg for å ha det gøy der og da, har jeg ingen respekt for. De fleste vet at kvinner forbinder det med følelser og forelskelse. Føler de ikke nok for damen bør de ligge unna. Men jeg mener at trådstarter bør sette seg selv i verdi og si nei, og si at hun vil at de skal begynne som vennskap og bli kjent først. Det er viktig, for ellers risikerer man å bli såret hele tiden. Hvis han går fordi hun ikke vil, så skal hun være glad at han går, for da var han bare useriøs uansett.

Endret av Meline37
  • Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet

Hva snakker du om? Deg selv?

Lov å bruke de små grå.

• Liker 6
Gjest Tiaen
Skrevet

Lov å bruke de små grå.

Gud, er mye rart her inne ;) Plag noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Det hender det kan være greit å lese tråden før man svarer, rett og slett.

Anonymous poster hash: 8a332...eb7

• Liker 9
Gjest Tiaen
Skrevet

Det hender det kan være greit å lese tråden før man svarer, rett og slett.

Anonymous poster hash: 8a332...eb7

Sure og utakknemlige er dere. Jeg prøvde å komme med et råd, så får jeg kjeft. Sjokkerende..

Skrevet (endret)

Gud, er mye rart her inne ;) Plag noen andre.

Du kan jo lese det TS skriver da, før du kommenterer på det :-)

Da slipper du at noen "plager" deg...

Edit: ser nå at det er noen til som har sagt det samme som meg...

Endret av lillbilly
  • Liker 3
Skrevet

Hva er galt med meg?

Det er ingenting galt med deg, men du må senke forventningene dine og gå for menn som ligger rundt din egen skala. Om du gjennom hele livet alltid har gått etter menn som vet at de kan klare å få ei bedre kvinne enn deg så ender det med at du blir utnyttet for sex og kun det. Du må rett og slett se deg etter andre menn som har mindre krav, som har oppnådd mindre, som ser litt mindre kjekk ut.

Utrolig slemt budskap, men det ligger nok noe der hvis du har rukket å bli 30 år hvor du gang på gang blir utnyttet for sex, eller dvs sex er det eneste du har vært god for hos samtlige menn du har endt opp med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg gjort i snart 5 år ... som jeg skrev i HI. Jeg har faktisk ikke hatt sex med noen siden jeg fylte 30, men er fremdeles singel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...