Lullu Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Hei! Har et lite problem.... Har bestilt gullringer til innbydelser og bordkort fra utlandet. De store ringene (str. som vanlige ringer) holdt til innbydelsene. Bestilte også noen små til bordkortene, men mangler maaange. Har lett og lett, men finner kun "de store" gullringene. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt små (ca. 1 cm. i diameter)?
Lullu Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2004 Panduro? Nope, de har kun "de store".....
Gjest MrsL Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har noen liggende som er kjøpt på Panduro. Kanskje jeg kan måle str. og evt. sende dem til deg? Hva er str?
Bente Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Vi hadde store ringer på innbydelsene våre og har små ringer med ja...måle...jo, ca 1, 3 cm i bredda.. Og disse er kjøpt på panduro...
Lullu Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2004 Takk for hjelpen alle sammen! Sendte en mail til Panduro, og de fant frem ordrenr. for meg. Så nå skal alt være iorden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå