Gå til innhold

Rart med dette

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

At ingen jenter i trondheim er gamer, har tinder og får masse matches. Jeg spør dem rett ut hva de spiller på data. Blir blokkert instant. Er det så vanskelig å finne ei som har samme intresse som meg...

Endret av Brian O'Conner
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller Sims :icon_lol:

Anonymous poster hash: 42dad...402
  • Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Attraktive gamer jenter er alle opptatt :fnise: Mangelvare vet du.

Skrevet

Attraktive gamer jenter er alle opptatt :fnise: Mangelvare vet du.

+1

Skrevet

Kanskje fordi mange ikke har tid til å game? Jeg spilte en del spill før da jeg var yngre og hadde masse fritid. Nå har jeg ikke så alt for mye fritid og bruker de på andre måter. Lese bøker, se på serie, gå på fjellet etc.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Kanskje fordi mange ikke har tid til å game? Jeg spilte en del spill før da jeg var yngre og hadde masse fritid. Nå har jeg ikke så alt for mye fritid og bruker de på andre måter. Lese bøker, se på serie, gå på fjellet etc.

Er jo ikke snakk om å ha tid da eller? Du prioriterer andre ting overfor å spille litt spill fordi de tingene interesserer deg mer. TS er på jakt etter en jente som har spilling som interesse slik som andre mennesker har filmer, bøker, tv serier de bruker tid på.

Skrevet (endret)

Er jo ikke snakk om å ha tid da eller? Du prioriterer andre ting overfor å spille litt spill fordi de tingene interesserer deg mer. TS er på jakt etter en jente som har spilling som interesse slik som andre mennesker har filmer, bøker, tv serier de bruker tid på.

I mitt tilfelle hadde det betydd å virkelig velge det ovenfor andre interesser. Som sagt, jeg brukte mye tid på det før, men har helt sluttet med årene. Tror ganske mange jenter velger andre interesser enn gaming med alderen, men TS finner sikkert noen ;)

Endret av lillsunshine
AnonymBruker
Skrevet

At ingen jenter i trondheim er gamer, har tinder og får masse matches. Jeg spør dem rett ut hva de spiller på data. Blir blokkert instant. Er det så vanskelig å finne ei som har samme intresse som meg...

Så, du får matches på Tinder! Fortell, fortell!

Anonymous poster hash: 64707...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...