Brian O'Conner Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 (endret) At ingen jenter i trondheim er gamer, har tinder og får masse matches. Jeg spør dem rett ut hva de spiller på data. Blir blokkert instant. Er det så vanskelig å finne ei som har samme intresse som meg... Endret 5. juli 2014 av Brian O'Conner
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg spiller Sims Anonymous poster hash: 42dad...402 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Attraktive gamer jenter er alle opptatt Mangelvare vet du.
Brian O'Conner Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2014 Attraktive gamer jenter er alle opptatt Mangelvare vet du. +1
lillsunshine Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Kanskje fordi mange ikke har tid til å game? Jeg spilte en del spill før da jeg var yngre og hadde masse fritid. Nå har jeg ikke så alt for mye fritid og bruker de på andre måter. Lese bøker, se på serie, gå på fjellet etc.
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Kanskje fordi mange ikke har tid til å game? Jeg spilte en del spill før da jeg var yngre og hadde masse fritid. Nå har jeg ikke så alt for mye fritid og bruker de på andre måter. Lese bøker, se på serie, gå på fjellet etc. Er jo ikke snakk om å ha tid da eller? Du prioriterer andre ting overfor å spille litt spill fordi de tingene interesserer deg mer. TS er på jakt etter en jente som har spilling som interesse slik som andre mennesker har filmer, bøker, tv serier de bruker tid på.
lillsunshine Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Er jo ikke snakk om å ha tid da eller? Du prioriterer andre ting overfor å spille litt spill fordi de tingene interesserer deg mer. TS er på jakt etter en jente som har spilling som interesse slik som andre mennesker har filmer, bøker, tv serier de bruker tid på. I mitt tilfelle hadde det betydd å virkelig velge det ovenfor andre interesser. Som sagt, jeg brukte mye tid på det før, men har helt sluttet med årene. Tror ganske mange jenter velger andre interesser enn gaming med alderen, men TS finner sikkert noen Endret 5. juli 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 At ingen jenter i trondheim er gamer, har tinder og får masse matches. Jeg spør dem rett ut hva de spiller på data. Blir blokkert instant. Er det så vanskelig å finne ei som har samme intresse som meg... Så, du får matches på Tinder! Fortell, fortell! Anonymous poster hash: 64707...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå