AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg og kjæresten har kranglet nettopp, det skjer, men denne gangen er han så sur at han ikke svarer meg på noe... Vi har snakket om å flytte sammen, vi er begge 20. Han har gledet seg mye. Men så plutselig har hatt fått mindre lyst, og klager på at det er økonomiske årsaker. Og nå vil han ikke i det hele tatt. Men han har også plutselig endret klesstil helt (til mer sofistikert og voksent), begynt å trene og spise frukt (han har ALDRI gjort noe av dette før). Og hver gang vi snakker om å flytte sammen blir det krangling. Han skal begynne å studere til høsten, mens jeg har en fast jobb. Vi krangler om at han mener at jeg må betale alt hvis vi flytter sammen siden jeg jobber, noe som er helt umulig for det har jeg ikke råd til. Mens han skal spare mest mulig av studielånet sitt. Så endte dette med at jeg følte han kalte meg en loser, fordi jeg ikke studerer. Og da jeg snakket om hvorfor, skrev han bare "jada, jada, buhu...". Og det er HELT ulikt han. Også sa jeg er du sur? men han bare "du er så hårsår..." også etter det har jeg ikke fått tak i han etter utallige meldinger. Hva er det som skjer? Hvem har rett, skal jeg betale alt bare fordi jeg jobber? Hvorfor har han forandret alt ved seg og vil plutselig ikke flytte sammen? Jeg er frustrert. Anonymous poster hash: 0cea9...287
ninjamamma Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 han respekterer deg ikke, han er nedlatende og ufin. Ikke noe godt tegn, slikt bryter deg ned og han har kanskje vist en ukjent side av seg. Ikke finn deg i å bli tråkket på. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 han respekterer deg ikke, han er nedlatende og ufin. Ikke noe godt tegn, slikt bryter deg ned og han har kanskje vist en ukjent side av seg. Ikke finn deg i å bli tråkket på. TS: Takk, det var egentlig godt å høre. For jeg ble så frustrert hva som egentlig skjedde her. Ja, jeg ble ganske lei meg. Anonymous poster hash: 0cea9...287
lillsunshine Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Det er helt uhørt at han mener du skal betale alt av utgifter om dere flytter sammen, bare fordi han er student! Hva faen?! De fleste studenter betaler for å bo, dersom han mener han skal bo gratis hos deg har han mye å lære. Han høres umoden ut. Han får heller bo gratis hos foreldre under studietiden om han vil spare. Jeg har aldri hørt om noen som lar sine samboere bo gratis for å spare opp studielån. Ikke gi etter, dette skal du ikke forhandle om. Han kommer normalt sett til å motta 9000 kr i måneden i gjennomsnitt. 17 000 kr den første måneden og 7000 kr de andre månedene. Han bør minst betale mellom 3000-4000 kr i leige. Får han betale så lavt så har du gitt han en gunstig leie. Må han ut på det private markedet må han betale mye mer, så han er veldig urimelig. Om han vil spare så mye utenom får han skaffe seg en jobb utenom studietiden han også. Han oppfører seg umodent og teit, og det er han som skal unnskylde seg her. Endret 5. juli 2014 av lillsunshine 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Det er helt uhørt at han mener du skal betale alt av utgifter om dere flytter sammen, bare fordi han er student! Hva faen?! De fleste studenter betaler for å bo, dersom han mener han skal bo gratis hos deg har han mye å lære. Han høres umoden ut. Han får heller bo gratis hos foreldre under studietiden om han vil spare. Jeg har aldri hørt om noen som lar sine samboere bo gratis for å spare opp studielån. Ikke gi etter, dette skal du ikke forhandle om. Han kommer normalt sett til å motta 9000 kr i måneden i gjennomsnitt. 17 000 kr den første måneden og 7000 kr de andre månedene. Han bør minst betale mellom 3000-4000 kr i leige. Får han betale så lavt så har du gitt han en gunstig leie. Må han ut på det private markedet må han betale mye mer, så han er veldig urimelig. Om han vil spare så mye utenom får han skaffe seg en jobb utenom studietiden han også. Han oppfører seg umodent og teit, og det er han som skal unnskylde seg her. TS: Takk for forståelsen. Han mener at jeg må betale alt av møbler, depositum og alt sammen bare fordi jeg jobber. Og det synes jeg er helt feil. Jeg har ikke råd til det så kommer ikke til å godkjenne dette nei. Takk, jeg er helt enig. Jeg håper han gjør det, men har visst fått silence treatment av han nå. Anonymous poster hash: 0cea9...287
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Det høres nesten litt ut som han har funnet en annen. 2
Polly Ester Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Det er veldig greit at sånt kommer fram før dere flytter sammen i hvert fall, så er det ennå ikke for seint å unngå det der. Lykke til. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Han vil ikke flytte inn med deg og stiller urimlige krav sånn at du trekker deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 TS: Det høres nesten litt ut som han har funnet en annen. Jeg har også tenkt på det... Siden han plutselig har endret stil, begynt å trene og spise sunt... Og vil plutselig ikke flytte sammen, derfor jeg mistenker dette også.. Det er veldig greit at sånt kommer fram før dere flytter sammen i hvert fall, så er det ennå ikke for seint å unngå det der. Lykke til. Ja, det er sant da tenker jeg mer "glad jeg ikke flyttet med han" eller hvis vi krangler så mye om å bare snakke om det sånn, hvordan blir det da vi bor sammen da tenker jeg. Tusen takk Anonymous poster hash: 0cea9...287 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Han vil ikke flytte inn med deg og stiller urimlige krav sånn at du trekker deg. TS: Wow, det var smart av han. Han er utspekulert. Sånn at han ikke direkte sier "jeg vil ikke flytte med deg", for det vet han ville såre meg. Derfor kommer han med disse umulige kravene så JEG trekker meg. Takk for tankevekkeren Anonymous poster hash: 0cea9...287
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 TS: Jeg har også tenkt på det... Siden han plutselig har endret stil, begynt å trene og spise sunt... Og vil plutselig ikke flytte sammen, derfor jeg mistenker dette også.. Ja, det er sant da tenker jeg mer "glad jeg ikke flyttet med han" eller hvis vi krangler så mye om å bare snakke om det sånn, hvordan blir det da vi bor sammen da tenker jeg. Tusen takk Anonymous poster hash: 0cea9...287 Eksen min gjorde akkurat det samme mot meg... så yeah. Kom deg til bunns i dette så fort som mulig! Lykke til, håper det ordner seg!
Anglofil Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Det høres nesten ut som han har funnet seg noen andre og gir slike dårlige grunnet for at du skal trekke deg og gi deg dårlig samvittighet. Han oppfører seg respektløst og dårlig. Jeg hadde vel kanskje spurt meg selv om dette var liv laga. Forøvrig er det jo helt bak mål at du liksom skal betale alt slik at han kan spare sitt studielån. Ærlig talt. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #13 Skrevet 5. juli 2014 Eksen min gjorde akkurat det samme mot meg... så yeah. Kom deg til bunns i dette så fort som mulig! Lykke til, håper det ordner seg! Gjorde han? Og han hadde funnet en annen og forandret seg for henne? Så drøyt. Hvordan fant du ut at han hadde funnet et annen? Ikke så mye jeg får gjort desverre, han svarer meg ikke på noe Det høres nesten ut som han har funnet seg noen andre og gir slike dårlige grunnet for at du skal trekke deg og gi deg dårlig samvittighet. Han oppfører seg respektløst og dårlig. Jeg hadde vel kanskje spurt meg selv om dette var liv laga. Forøvrig er det jo helt bak mål at du liksom skal betale alt slik at han kan spare sitt studielån. Ærlig talt. Mvh Yvonne Jeg har mistenkt det, ja Jeg synes også det var ekstremt dårlig gjort av han. Jeg er helt enig, jeg ble kjempefrustrert da han sa det. Anonymous poster hash: 0cea9...287
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #14 Skrevet 5. juli 2014 Gjorde han? Og han hadde funnet en annen og forandret seg for henne? Så drøyt. Hvordan fant du ut at han hadde funnet et annen? Ikke så mye jeg får gjort desverre, han svarer meg ikke på noe Jeg har mistenkt det, ja Jeg synes også det var ekstremt dårlig gjort av han. Jeg er helt enig, jeg ble kjempefrustrert da han sa det. Anonymous poster hash: 0cea9...287 Glemte å skrive at den var fra meg, TS. Anonymous poster hash: 0cea9...287
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #15 Skrevet 5. juli 2014 Gjorde han? Og han hadde funnet en annen og forandret seg for henne? Så drøyt. Hvordan fant du ut at han hadde funnet et annen? Ikke så mye jeg får gjort desverre, han svarer meg ikke på noe Jeg har mistenkt det, ja Jeg synes også det var ekstremt dårlig gjort av han. Jeg er helt enig, jeg ble kjempefrustrert da han sa det. Anonymous poster hash: 0cea9...287 Han begynte å trene, skifta stil, gikk til frisøren, fikk nye venner, skaffa seg ny bil... hele tiden var han også veldig frekk og krass mot meg og ville ikke kysse meg omentrent. Det var ikke en ny dame, men mange. Han ville bare oppgradere til en finere dame, samme hvilken... fant det ut da han kom hjem fra fest med sugemerke på halsen. Hadde hatt misstanker lenge før det ettersom han alltid var veldig hemmelighetsfull med mobilen og aldri hadde tid til meg. Dett pågikk i noen måneder og jeg angrer på at jeg ikke gikk fra han tidligere.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #16 Skrevet 5. juli 2014 Han begynte å trene, skifta stil, gikk til frisøren, fikk nye venner, skaffa seg ny bil... hele tiden var han også veldig frekk og krass mot meg og ville ikke kysse meg omentrent. Det var ikke en ny dame, men mange. Han ville bare oppgradere til en finere dame, samme hvilken... fant det ut da han kom hjem fra fest med sugemerke på halsen. Hadde hatt misstanker lenge før det ettersom han alltid var veldig hemmelighetsfull med mobilen og aldri hadde tid til meg. Dett pågikk i noen måneder og jeg angrer på at jeg ikke gikk fra han tidligere. TS: Huff. Jeg blir så oppgitt av menn, at de kan drive sånn... Stakkars deg. Takk for at du delte historien din. Drøyt at det var mange også... For en dust. Han er veldig hemmelighetsfull med mobilen og pcen, men det har han alltid vært. Anonymous poster hash: 0cea9...287
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #17 Skrevet 5. juli 2014 TS: Huff. Jeg blir så oppgitt av menn, at de kan drive sånn... Stakkars deg. Takk for at du delte historien din. Drøyt at det var mange også... For en dust. Han er veldig hemmelighetsfull med mobilen og pcen, men det har han alltid vært. Anonymous poster hash: 0cea9...287 Det er kjedelig når det blir sånn, men men... Trøster meg med at heldighvis ikke alle menn er slik! hold oss oppdatert da om hvordan det går! Du får prøve å psyke han ut litt ;p
Hypnotica Skrevet 5. juli 2014 #18 Skrevet 5. juli 2014 (endret) . Endret 6. juli 2014 av Hypnotica 1
Gjest Knuse Skrevet 5. juli 2014 #19 Skrevet 5. juli 2014 For en dust han er! Han bør selvfølgelig betale leie osv selv om han skal studere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #20 Skrevet 5. juli 2014 TS her: Det er kjedelig når det blir sånn, men men... Trøster meg med at heldighvis ikke alle menn er slik! hold oss oppdatert da om hvordan det går! Du får prøve å psyke han ut litt ;p Ja, det kan vi trøste oss med I will :D Jeg klarer ikke psyke han så veldig ut, jeg som blir psykt ut av at han ikke svarer xD Enig med mange her. Litt oppsummert; - Han er ikke så interessert i deg lenger - Vil ikke flytte sammen likevel - Har muligens begynt å fantasere om noen andre - Respekterer deg ikke / har ikke den beste personligheten i utgangspunktet - Er gjerrig og vil snylte (Ps: De fleste studenter betaler et sted mellom 3000 og 5000 i mnd (noen mer) for strøm og husleie. Resten på mat, og utover dette jobber man ved siden av studiene til andre goder. Så her er han enten en kraftig snylter, eller så gir han deg krav han vet er urimelig for at du skal trekke deg og slå opp med ham, slik at han "slipper".. Til sist; Du har ikke funnet deg noen drømmemann, så han er ikke noe tap for deg fremtidig sett, selv om du akkurat her og nå og kanskje i noen mnd til vil ha følelser for ham. Om noen år kommer du til å riste på hodet når du tenker på at du var sammen med ham Takk for et ærlig innlegg Han snylter litt ja... Jeg må alltid betale for ALT... Han er ikke noen drømmemann lenger nei... Men jeg er så avhengi av han. Jeg har et fysisk synelig handikap som jeg tror få ville respektert. Men han respekterer jo akkurat det da. Det kan hende For en dust han er! Han bør selvfølgelig betale leie osv selv om han skal studere. Enig.. Synes det der var utrolig drøyt av han å si.. Anonymous poster hash: 0cea9...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå