AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Får jeg blondt hår av å bleke svart hår? Hvor mange ganger må jeg bleke eller farge håret hvis jeg skal få håret blondt? Anonymous poster hash: 4c856...48a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Får jeg blondt hår av å bleke svart hår? Hvor mange ganger må jeg bleke eller farge håret hvis jeg skal få håret blondt? Anonymous poster hash: 4c856...48a Jeg fikk gulrotfarget hår av bleking (og jeg har brunt hår). Jeg fikk vite at det er striping som gir blondt hår. Anonymous poster hash: 90d1b...f54
dillyduzit Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Dra til frisør. Skal du bleke det hjemme må du belage deg på mange mnd med arbeid og noen uker med et hår som ser ut som helvete og føles som gummi. Jeg begynte min prosess i september, nå er jeg endelig helt blond, men: nå vil jeg gjerne gå litt mørkere igjen. Tenk deg nøye om.
vimsefrøken Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Det tar lang tid, og kommer an på hvor mye røde pigmenter du har i håret fra før. Jeg har mørkebrunt hår, og har nå stripet håret 4 ganger (med pause på 4 uker mellom hver gang) og først nå er jeg blond, måtte gjennom en prosess med å gå med tilnærmet "gulrot" hår lenge før det ble blondt.
Lilac Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er naturlig blond og har en nordisk hårtype. Jeg farga håret mitt svart en gang og når jeg ville bli blond igjen tok det mange måneder med bleking og behandling. For ikke å snakke om klipping pga slitasje. Det er litt av en prosess og man må ha tålmodighet. Såklart spørs det på hårtype og lengde osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå