Lullu Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Hei! Har denne kjolen, og den er av chiffon. Kan absolutt ikke ha korsett under, da det syntes gjennom. Tenkte kanskje på en stroppeløs body av silke/chiffon eller noe slikt. Men vil gjerne "pushe" opp litt Helt hudfarget, eller kanskje også offwhite. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slikt, og evnt. pris? Kanskje noen har link også? Trenger også tips til noen gode stay up strømper? Regner med at jeg ikke skal ha strømpebånd som holder de oppe, da dette vil vises gjennom kjolen. Altså; stay ups m/ lim. Tusen takk for hjelpen!
vimsa Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Har bare tips ang Stay-ups. Jeg kjøpte mine på Steen og Strøm i Oslo. Veldig mye bra der, og de jeg kjøpte satt som støpt hele dagen, og raktnet heller ikke da jeg var ute i skogen og tok bryllupsbilder!!! Veldig bra og kostet kun kr 140,-!
floyel Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Wolfords (strømpemerke) har veldig bra stay-ups både når det kommer til naturlig hudfarge og holdeevne. Du får kjøpt dem i mange parfymerier, og i Oslo har jeg kjøpt et par på Glassmagasinet. mvh Fløyel
Tari Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Wolford har en butikk i Lille Grensen, jeg ville gått dit for å se etter både body og strømper. Strømpene er superbra og de har endel forskjellige bodyer også.
Lala Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 WOW! Fiiiiin kjole Har desverre ingen råd.. Måtte bare kommentere kjolen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå