Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i sommer skal jeg flytte hjemmefra. Jeg og kjæresten min bor nå ca 15 min med bil fra hverandre. Jeg er 17 og han er 19. Han har ikke lappen. Byen jeg flytter til ligger en time fra mitt nåværende hjem, og 45 min fra han. Gruer meg veldig da vi er vandt til å være sammen hver dag.. Noen som har erfaringer/tips/råd å dele? Hvor ofte sees dere? Vi er veldig avhengig av hverandre og snakker sammen hele tiden selv da vi er fra hverandre..

Anonymous poster hash: 61633...e56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært i avstandsforhold i 3 år, og det går helt fint. Og vi bor 2 timer og 30 minutter fra hverandre med bil.

Besøk hverandre i helgene og på fridager. Vi ser hverandre annenhver uke.

Høres bra ut at dere prater så mye sammen når dere ikke ser hverandre, vi gjør ikke det, men gjorde.

Anonymous poster hash: 34f2c...bee
Gjest Christina146
Skrevet

Jeg bodde i avstandsforhold med min eks (to timer med båt). Da var vi begge 15, så hverandre annenhver helg og i ferier (båtbilletten var ganske dyr og mamma og pappa måtte betale, så da bestemte de litt når vi kunne se hverandre.) Vi var sammen i 9 mnd, men slo opp pga vi vokste fra hverandre med tiden. Hadde ikke de samme interessene lenger og de samme verdiene.

Meg og min nåværende kjæreste har vært i et "avstandsforhold" i runt et halvt år. Han måtte flytte hjem igjen til sotra, og jeg bodde i Åsane. Det tar ca 2 timer med buss og det samme med bil (jeg har lappen, ikke han, og han bor ganske langt ute på sotra.)

Vi så hverandre ca hver helg, og noen ganger i ukedager, da begge to reiste til byen for å møtes.

Vi hadde ellers daglig kontakt, og har gått helt fint! Nå bor vi sammen. :)

Ønsker deg lykke til! Jeg tilbydde meg ofte og hente han, og kjøre han hjem igjen når vi var sammen hos meg.

Ellers vil jeg bare råde deg til å nyte den tiden du har med kjæresten din, og sette pris på hverandre når dere får være sammen! :)

Skrevet

45 minutter er jo knapt noe som helst, dere kan jo faktisk møtes hver dag om dere vil?

Jeg og typen bodde 5 timer unna hverandre i 3 år, man får til om man vil :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har bodd fra hverandre i over 4 år nå. 5 timer med bil. Går forsatt veldig greit. :)

Anonymous poster hash: 729ec...ccf
Skrevet

Kjæresten min bodde i sverige det første året vi var sammen. Det var stress, mye savn, ikke minst kostbart, men det funket fordi vi virkelig ville dette. Vi er samboere nå :)

Skrevet

45 minutter er da ingenting! Ta buss, tog eller noe sånt. Her er det 30 min til byen med buss, men jeg tar buss veldig ofte inn til byen siden jeg har venner der. Ikke noe problem. Gikk også på skole i byen, busset fram og tilbake.

Skrevet

45 minutter er ikke et avstandsforhold. :P Det tilsvarer en tur fra den ene siden av Oslo til den andre med kollektivtransport...

• Liker 5
Skrevet

Vil si meg enig med de som sier 45 minutter ikke er avstandsforhold. Jeg bor 3 og en halv time med tog unna kjæresten min. Det er dyrt å dra til hverandre, men vi gjør det så ofte vi kan. Så lenge begge er innstilt på det og virkelig vil satse på forholdet kommer dette til å gå bra :)

Skrevet

Jeg og min kjære har vært i et avstandsforhold. Vi var begge studenter, og han studerte i utlandet. Kunne gå alt fra 2-6 mnd mellom hver gang vi så hverandre.

Det var tøft innimellom, spesielt det siste året. I eksamensperioder ble det lite kommunikasjon, og det gjorde meg frustrert. Jeg savnet han så mye hele tiden. Men vi prøvde å snakke på skype minst en gang i uken.

Nå er han ferdig med studiet,og er tilbake her. Det er så godt. Det er første gang i forholdet at vi bor i samme land, siden vi fra begynnelsen av forholdet var i avstandsforhold. Blir spennende å se hvordan forholdet blir nå som vi er i samme by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...