Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen also! Har fått en rød kvise mellom øyenbrynene, men ikke så stor. Det kan ikke klemmes (ikke at jeg hadde tenkt å gjøre det). Jeg så antydninger på mandag, og på onsdag var den komt frem.... Ingenting som tyder på at den vil forsvinne med det første :-(

I februar en gang fikk jeg et sår(kræsja i noe) midt mellom øyenbrynene som etter hvert fikk en skorpe. Jeg var hjemme disse dagene (fri), og da gikk jeg med plaster på slik at det skulle gro fint. Skorpen datt av av seg selv, men var igjen et rødt merke. Det merket forsvant ikke på flere uker, men forsvant etterhvert. Det som er nå er at jeg har fått den kvisen opp på der arret/røde merket var, og nå har det plutselig komt frem igjen! Jeg tror nok det er pga kvisen, og lurer derfor på om dere tror merket vil forsvinne igjen når kvisen forsvinner? Off, jeg ser helt idiot ut. Kan ikke sminke over det, ser nesten verre ut pga at kvisen er så "opphevet" eller hva jeg skal si.......

Anonymous poster hash: cf7d6...e60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det merket "plutselig" har kommet opp igjen... Det er nok bare kvisen som gjør det rødt, tenker jeg i hvert fall. Det er vanlig å få røde merker i huden der kvisen var. Det kommer an på hvor lenge dette merket kommer til å være der, hos meg kan det ta veldig lang tid (flere måneder). Men alvorlig talt, det er èn kvise... og det går helt fint å dekke over det røde merket når kvisen ikke er der lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...