Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å fått fiksa håret hos frisør. Ble ikke helt fornøyd så fikk korrigert det dagen etter. Er fremdeles ikke fornøyd, er ujevnt... Ikke pent... Kan man klage to ganger? Jeg syns det er så flaut fordi jeg virkelig likte frisøren. Var forresten til en driiiit dyr frisør som lissom skal være mega flinke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg gått tilbake til salongen og bedt om å få det rettet opp- av en annen frisør.

Lykke til, vet hvordan det føles...

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her; takk! Jeg hater å være en sånn kjip kunde... Føler at de kommer til å snakke dritt om meg på pauserommet. Skal gå innom til uka. :/ gruer meg

Anonymous poster hash: 176bd...6d5

Skrevet

Er i grunn i samme situasjon selv akkurat nå.

Har svidd av over 700 kr for en klipp jeg ikke kunne se forskjell på før og etter, og et hårprodukt til 350 kr som ikke gjorde noen som helst nytte. I tillegg luktet den herreparfyme.

Frisøren var veldig ung, men jeg liker å gi alle en sjanse. Dessverre så er det slik at det er de eldste, mest erfarne frisørene som er de flinkeste, og som ser hva kunden kler, og hva kunden ønsker.

Skrevet

Jeg var da hos en såkalt Art director ( et eller annet hieriaki i frisørverden -skal vist være meget bra) klippen kostet over 900 kr :S den var grei men jeg har en rett blond kant som går som en hard tykk linje rett over ørene. Gikk å klaga fordi den først var mørk. Hun tok vist litt i...

AnonymBruker
Skrevet

Gå å klag! Det er din rett, TS.

Jeg hater når jeg sier til frisøren at jeg ikke vil ha håret klippet rett av, så gjør de faen meg allikevel det. Er det så vanskelig å la være?

Anonymous poster hash: 60f2f...782

Skrevet

de unge frisørene trenger tid på seg til å få erfaring/rutine.ting tar tid.jeg klipper meg hos en frisør (som er pensjonert grunnet dårlig rygg ). han har erfaring og det beste av alt er at det gjør han gratis,samtidig oppfordrer han oss til å sette inn en liten sum på kontoen til kreftforeningen for klippen.Men ingen betingelse.Et godt tiltak synes jeg.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det som irriterer aller mest er når de ikke hører etter hva du sier. Jeg er sånn som liker at det er litt endring fra gang til gang, finn på noe nytt liksom, og så er de så redde for å klippe at man omtrent ikke kan se at de har gjort noe. Og dette på tross av at jeg flere ganger sier fra "klipp mer, det er for langt". Sist gang jeg var hos frisør var det mange måneder siden sist og jeg hadde 5 cm skill. På tross av at jeg svidde av 2600 kr har ikke en eneste av mine kolleger kommentert håret - det betyr at de ikke ser forskjell.

Dette er andre gang jeg er misfornøyd med samme frisør i den salongen - hun får ikke klippe meg flere ganger for hun forstår ikke hva jeg sier. De to andre som har klippet meg der er kjempeflinke.

Jeg er fornøyd med fargen altså. Men synes klippen - i tillegg til å være for lang - er kjedelig.

Hadde klippen vært teknisk dårlig hadde jeg klaget helt til jeg var fornøyd - men ved klage Nr 2 hadde jeg bedt om en annen frisør.

AnonymBruker
Skrevet

er dette i oslo janne123?



Anonymous poster hash: 5024c...ad0
AnonymBruker
Skrevet

hmm. sender deg en pm janne



Anonymous poster hash: 5024c...ad0
  • Liker 1
Skrevet

Har ringt og fått satt opp ny time, til fiksing av frisyren. Det er i salongens eget beste at kundene er fornøyde, men litt flaut når hun som klippet meg også var hun som tok telefonen...

Skrevet

Takk! Jeg gruer meg skikkelig. Er redd de kommer til å skylde på håret mitt, at det er slitt og ikke tar til seg farge slik det skal eller no :/ hjelper på at så mange skriver at jeg burde klage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...