Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt Haiducli - Dragostea din tei?

Jeg personlig liker sangen og elsker å kjøre bil mens jeg synger for full hals. Aner ikke hva de synger om, men pokker dette er en morsom sang!!! :D

Hva syns dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk sommerhit - jeg synes den er kul, men er gald jeg ikke hører den fjorten ganger om dagen.

Forøvrig liker jeg Klapp-klapp også jeg da - og synes at kjartan må ta sommerferie snart!

Skrevet

Om jeg har hørt? Jeg digga den for 1mnd siden elns, men er så klart drittlei nå.

Skrevet

Tror han er fra Romania.

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper du mener Ozone - Dragostea din tei. Den er originalen, og såå sinnsykt mye bedre.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg haaater denne sangen!!! æsssj!!!

Den blir brukt i ett spansk konkurranse-program, som jeg desverre fikk med meg...Så hver gang jeg hører den sangen ser jeg for meg noen hjerneløse bimboer "danse" i knallrødt, lakk miniminiskjørt og miniminitopp..... :roll::roll::roll:

Clea

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg hørte/så den først på en eller annen kanal på parabolen. Og der var det noen som het Handucii eller noe sånt som hadde den. Videoen minnet om noe sånt reality aktig. En mann som er i en leilighet med kameraer og ikke kommer ut, og en blond dame som synger og ser på han.

Men så er der altså en annen gruppe som heter ozon som har den også? Jeg synes det er litt rart at to grupper har samme sangen nå på likt :klø:. Høres den lik ut også? Det kan jo hende at Handucii betyr noe annet da, at det ikke var navnet på gruppen. :oops:

hehe huff, sannelig ikke lett når man ikke forstår noe de sier eller skriver på de der kanalene. Lett å misforstå da. :oops:

uansett - sangen er en gladsang - skikkelig sommer sang. Uansett hvem som synger den eller den handler om. :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hørte i forbifarten at sangtittelen betyr "elsk meg under lindetrærne" eller noe i den dur.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kattepus - Ja, Ozone har som sagt originalen. Den er ikke så "trancete" som Haiducci. Ozone - dragostea sin tei er den virkelige sommerhiten, ikke haiducci.

Hehe, sangen ble "kjent" etter russetiden, da begynte vi å spille den heelee tiden, og etter det begynte radio å spille den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...