Menchit Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaring og kan anbefale et merke? Vil gjerne også ha tips om hvor jeg kan få tak i dem. Helst noe som man kam bytte smak innimellom.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 esigaretten.noAnonymous poster hash: dfde0...2f0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 esigaretten.noAnonymous poster hash: dfde0...2f0 Er det med eller uten nikotin? Anonymous poster hash: dd30a...8ba
Gjest Sprettballen Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg bruker totally wicked som leverandør, både av sigaretter og e-juice. http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/ De har stort utvalg, og god kundeservice. Det eneste problemer er at det kan ta litt tid før de bestilte varene kommer igjennom tollen, så jeg må beregne 2-3 uker før jeg har varene i hånda. Hvis jeg trenger noe til e-sigaretten raskt, bruker jeg "friskedrag.no".
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Esigaretten.no Men eller uten nikotin, forskjellig styrke og smak Anonymous poster hash: dfde0...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå