Menchit Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaring og kan anbefale et merke? Vil gjerne også ha tips om hvor jeg kan få tak i dem. Helst noe som man kam bytte smak innimellom.
ilane Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg vil ikke anbefale å begynne på E sigarett. har noen som begynte med det og måtte slutte til slutt på grunn av at nikotininnholdet var mye høyere enn i vanlig sigarett og at det begynnte å brenne ned over halsen etter en lite stund, man fikk veldig vondt. vil heller anbefaler tyggis eller plaster.
Gjest Sprettballen Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg vil ikke anbefale å begynne på E sigarett. har noen som begynte med det og måtte slutte til slutt på grunn av at nikotininnholdet var mye høyere enn i vanlig sigarett og at det begynnte å brenne ned over halsen etter en lite stund, man fikk veldig vondt. vil heller anbefaler tyggis eller plaster. Jeg synes det er litt spesielt at du fraråder andre å bruke e-sigarett fordi du har hørt om en person som har dårlig erfaring med e-sigarett. Det kan hende hun fikk en allergisk reaksjon på e-væsken, det kan skje, men det kan også dreie det seg om brukerfeil. Ingen av grunnene er gode nok til å fraråde bruk på generelt grunnlag, selv om det bør oppfordres til å utvise forsiktighet. Hun kunne fått e-væske med både høyt og lavt nikotininnhold, til og med uten nikotin, så hvis det var slik som du sier, at hun fikk negativ erfaring fordi "nikotininnholdet var høyere enn i vanlig sigarett" , så hadde hun ikke satt seg godt nok inn i hva hun kjøpte, og bruken av det. Jeg har brukt e-sigarett i mer enn 2 år, og har aldri opplevd noe slikt, og har heller aldri hørt om andre som har opplevd noe tilsvarende som du beskriver. Jeg er en veldig lite avansert damper, og holder meg til e-go og evod. Disse er greie nok for min del. Selv om jeg ikke har noe spesielt å anbefale, så bør du ikke kjøpe de billigste av de billige, fordi disse holder gjerne veldig kort tid, og gir en dårligere damp. Noe ala dette kan være et greit alternativ. Når det gjelder væske er det veldig individuelt hva dampere foretrekker, så der må du nesten prøve deg fram litt. Endret 7. juli 2014 av Sprettballen 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Noen som har erfaring og kan anbefale et merke? Vil gjerne også ha tips om hvor jeg kan få tak i dem. Helst noe som man kam bytte smak innimellom. Jeg brukte e-sig for noen år siden, i et annet land enn Norge, men har bare godt å si om det. Men jeg brukte det i forbindelse med røykeavvenning og bare med smak og uten nikotin. Til mitt bruk var det helt perfekt. Jeg har vært røykfri i mange, mange år og sluttet for lengst med e-sig også, fordi jeg rotet den bort. I blant savner jeg det, noe jeg ikke gjør med normal røyk, så skulle gjerne visst hvor man kjøpte e-sig nå, og evt om den fungerer bra. Anonymous poster hash: 7ef0c...13f
michi88 Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Friske drag som ovenfor er grei å bestille sigarett eller pipe om du vil ha det. Samboeren bestiller nikotin herfra http://www.liberty-flights.co.uk bare passpå 200 kr grensa med tollen. Mange muligheter med både smak og nikotin innhold. Brukere har også anmeldt smakene.
Muscae Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Kjøpte en topk fra ludostore til 499, og de gikk i stykker med en gang. Kjøpte deretter samme typen billig på ebay, og den har holdt mye bedre. Anbefaler deg å kjøpe et etui å ha den i også, slik at du kan ha den i veska/sekken uten at den blir knust. Kjøpte noe tilsvarende denne: http://www.ebay.com/itm/New-2pk-Electronic-e-pen-Clearomizer-Vapor-Vaporizer-Starter-Kit-1100mAh-Black-/321449098843?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ad7dbfe5b Kjøper e-liquid her, får med mange gode smaker (med skikkelig smak, noe man ikke alltid får alle plasser), og valgfritt innhold av nikotin: http://www.ecigwizard.com/e-liquid/wizmix/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå