Kebabmamma Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Ettersom festen etter vigelsen skal stå i hagen til min svigerfar, har jeg valgt å skulle gå for en brudekjole med kne-lengde (tea). Noen som vet hvor man kan finne noen fine på lavbudsjett? Del gjerne bilde/link ☺️.
Hulderen Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Søk på "kort brudekjole" på torget på Finn.no. Da får du mange treff. Der er det både brukte kjoler, og bedrifter som annonserer nye kjoler.
brightness Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 http://www.jjshouse.com/Cheap-Wedding-Dresses-c2/Tea-Length_p18i21/ De har også en for "knee-length".
Gjest Ciegus Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Manillusion har innimellom knelange brudekjoler. Kjoledamen har noen hvite kjoler som også kan fungere som brudekjoler (mener jeg). Sjekk nettsidene! Selv kjøpte jeg min på Agape , det er egentlig en selskapskjole, men hang blant brudekjolene. Mulig min er blitt for liten, så kanskje jeg selger den før jeg får brukt den.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Manillusion har innimellom knelange brudekjoler. Kjoledamen har noen hvite kjoler som også kan fungere som brudekjoler (mener jeg). Sjekk nettsidene! Selv kjøpte jeg min på Agape , det er egentlig en selskapskjole, men hang blant brudekjolene. Mulig min er blitt for liten, så kanskje jeg selger den før jeg får brukt den. Er ikke bryllupet ditt rett rundt hjørnet? Anonymous poster hash: e284c...e17
Gjest Ciegus Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Er ikke bryllupet ditt rett rundt hjørnet? Anonymous poster hash: e284c...e17 Nja, er et par måneder igjen. Har et annet plagg på meg under vielsen og middagen, så ingen krise om jeg må stikke innom kjoledamen eller noe og kjøpe festkjole i siste liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå