inlovewith Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg kommer til å være sengeliggende en måned eller to og tenker Netflix kommer til å bli godt brukt. Men jeg kjenner at det er så vanskelig å finne noe når jeg er der inne. Det er så mye gammelt og jeg bare blar og blar til evigheten og forbi... Har ikke helt "ork" til å utforske selv:P Så, hva anbefaler dere av filmer og serier på Netflix? Jeg liker eventyr/mysterier, jentefilmer, psykologiske thrillere, action. Vil helst se noe med mye handling!
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 The killing House of Cards Orange is the New black Teen wolf Vampire Diaries
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Hannibal fringe Hemlock grove Anonymous poster hash: fdcea...378
dillyduzit Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 The Killing Orange is the new black Arrested Development Hannibal Tenn Wolf (Om du liker twilight, bare 100% bedre, så passer denne serien ypperlig!)
Filippa90 Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Digger White Collar, Suits, Kyle XY, Orange is the new black av serier. Filmer jeg har likt på netflix er blandt annet Skin og barnepiken.
Ambivalent Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Serier: Hemlock Grove Les Revenants Top of the Lake Fringe
Kassiopeia Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Har nettopp sett ferdig Top og the lake, så hele serien på et døgn. Anbefales, utrolig bra serie! Av krim/mysterie er Broadchurch også en fantastisk bra serie, samt The Killing, men sistnevnte tapte seg etter første sesong. Endret 5. juli 2014 av Kassiopeia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå