AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Den sto der, innerst i kjøkkenskapet. Der har den tydeligvis stått lenge. Er den drikkbar, tro? Den er forseglet fortsatt. Har spurt venninner, som mener at den inneholder sprit, og dermed holder seg. Men jeg er usikker. Er det ikke melk i den da? Anonymous poster hash: e2a7e...b6d
Hulderen Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Lukt på den. Lukter den greit, kan den drikkes. Baileys varer ikke evig, den begynner å gjære. Da både smaker og lukter den pyton.
Gjest crazycatlady Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde ikke turt å drikke den. Er jo melk i den og selv om den er ekstremt pasteurisert varer den ikke i så mange år.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Det er fløte i den, men det er også alkohol og masse sukker, som bidrar til å bevare den. Lukt, og forsøk en liten smak om den lukter greit. Anonymous poster hash: 62be8...d45 1
brightness Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har drukket baileys som var gått ut 3 år tidligere. Gikk fint det iallefall.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Det går garantert fint Anonymous poster hash: 7a0ad...8fa
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Mens jeg igjen har smakt på en som gikk ut for noen mnd siden. Den hadde skilt seg og smakte ikke noe godt.Anonymous poster hash: 10973...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå