Gå til innhold

Kommer FORT

Fremhevede innlegg

Gjest Kiddis
Skrevet

Problem:

Hvorfor kommer han så fort? Det kan gå for ham KJEMPEFORT, til og med etter at han har kommet en gang allerede... Det var ikke sånn før, og da hadde vi skikkelig god sex. Nå rekker vi ikke å komme i gang før det er over...

:roll:

Og hva kan gjøres med dette? Kommer det til å "gå over"? Har aldri vært borti noe liknende... det funket kjempefint før.

Kid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stop Being So Damn Sexy Girlfriend!!

:wink:

Gjest Santa Claus
Skrevet

Ha sex litt oftere enn hver høytid.

Skrevet

Dette vet jeg ingenting om....men for det omvendte problemet, så anbefaler jeg en Comfort-butikk...

Skrevet

Har dere problemer på noen måte?

Noe lignende skjedde meg i en periode (han ble plutselig en loose cannon) mens vi hadde problemer med forholdet og jeg var iferd med å gå fra ham. For hans del var det nerver/stress som gjorde at han plutselig mistet kontrollen...

Skrevet

Det er bare å stå på jo oftere dere holder på jo bedre blir det . Det har vi opplevd lykke til .

Skrevet

Har hatt litt av det samme problemet, før kunne vi holde på i timesvis, mens nå kan han knapt holde seg 5 minutt noen ganger...

Merker det godt hvis det har gått for lenge mellom hver gang, så det gjelder bare å hive seg i trening! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...