AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Har datet en mann i noen måneder nå, og jeg har ikke hatt noen kjæreste tidligere. I begynnelsen var han veldig søt og sendte mange meldinger. Han tok nok mest initiativ, fordi jeg er usikker av person og vil ikke virke masete. Vi har som regel møttes to-tre ganger i uken i begynnelsen, men vi begge har de siste to månedene hatt mye å gjøre og har derfor ikke hatt mulighet til å treffes så mye. Ingen av oss er av de flinkeste til å snakke om følelser, så vi har aldri snakket om hva som skjer mellom oss. Den siste tiden har han tatt mindre initiativ til å møtes, men sender likevel meldinger innimellom. Jeg vet at han ikke er så opptatt lengre som han var den tiden vi ikke kunne møtes. Jeg lurer derfor på hva greia er.. Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å ta initiativ, kanskje han er lei av å være den som tar initiativ? Eller er han rett og slett ikke så interessert? Vet jeg bør snakke med han om det, men jeg er konfliktsky som fy! Nå skal han snart flytte også, så lurer jo litt på hva som skjer da.. Innerst inne føler jeg at dette snart er slutten for oss, selv om jeg virkelig ikke ønsker det da jeg liker han utrolig godt og vi har det så fint når vi er sammen. Dette ble sikkert et rotete innlegg, men måtte bare få ut noen tanker, og kanskje er jeg heldig at noen har tips og egne erfaringer å komme med? Kan legge til at jeg ikke aner hvordan jeg skal forholde meg til en kjæreste, og er ikke super kosete av meg, kanskje han reagerer på dette? Anonymous poster hash: b4e6f...f69
lillsunshine Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Har datet en mann i noen måneder nå, og jeg har ikke hatt noen kjæreste tidligere. I begynnelsen var han veldig søt og sendte mange meldinger. Han tok nok mest initiativ, fordi jeg er usikker av person og vil ikke virke masete. Vi har som regel møttes to-tre ganger i uken i begynnelsen, men vi begge har de siste to månedene hatt mye å gjøre og har derfor ikke hatt mulighet til å treffes så mye. Ingen av oss er av de flinkeste til å snakke om følelser, så vi har aldri snakket om hva som skjer mellom oss. Den siste tiden har han tatt mindre initiativ til å møtes, men sender likevel meldinger innimellom. Jeg vet at han ikke er så opptatt lengre som han var den tiden vi ikke kunne møtes. Jeg lurer derfor på hva greia er.. Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å ta initiativ, kanskje han er lei av å være den som tar initiativ? Eller er han rett og slett ikke så interessert? Vet jeg bør snakke med han om det, men jeg er konfliktsky som fy! Nå skal han snart flytte også, så lurer jo litt på hva som skjer da.. Innerst inne føler jeg at dette snart er slutten for oss, selv om jeg virkelig ikke ønsker det da jeg liker han utrolig godt og vi har det så fint når vi er sammen. Dette ble sikkert et rotete innlegg, men måtte bare få ut noen tanker, og kanskje er jeg heldig at noen har tips og egne erfaringer å komme med? Kan legge til at jeg ikke aner hvordan jeg skal forholde meg til en kjæreste, og er ikke super kosete av meg, kanskje han reagerer på dette? Anonymous poster hash: b4e6f...f69 Dersom han skal flytte og dere ikke har kommet så langt så kan det hende han føler at det har stått på status quo litt for lenge og ikke orker å bruke tid på dette når han skal flytte. Skal han flytte langt? Det er vel mest du som kanskje må ta initativ og vise at du vil ha kontakt selv om han flytter. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Dersom han skal flytte og dere ikke har kommet så langt så kan det hende han føler at det har stått på status quo litt for lenge og ikke orker å bruke tid på dette når han skal flytte. Skal han flytte langt? Det er vel mest du som kanskje må ta initativ og vise at du vil ha kontakt selv om han flytter. Men bør jeg ta det opp med han, altså flyttingen? Spørre hva som skjer videre? Eller skal jeg bare fortsette å ta kontakt og ikke tenke så mye på det? Anonymous poster hash: b4e6f...f69
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 En av dere er nødt til å ta den praten, spesielt når det er flytting med i bildet. Anonymous poster hash: 53e51...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Huff ja, håper bare han gjør det. Hater å ta opp ting som kan bli ubehagelig... Men bør kanskje bare lære meg til å bli tøffere! En av dere er nødt til å ta den praten, spesielt når det er flytting med i bildet. Anonymous poster hash: 53e51...1d6 Anonymous poster hash: b4e6f...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå