AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Etter å ha sett mange høydetråder her på kvinneguiden da har jeg innsett at høyde er svært viktig kvinner. Jeg har tenkt en del på nettdating, men er jenter generelt så opptatt av høyde, så skaper det tvil om sjansene mine der til å finne noen. Det er kanskje bedre for meg å satse på møte jenter andre steder. Kan vel tilføye at jeg er sted mellom 173-175 cm høy. Anonymous poster hash: 2e498...74d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Etter å ha sett mange høydetråder her på kvinneguiden da har jeg innsett at høyde er svært viktig kvinner. Jeg har tenkt en del på nettdating, men er jenter generelt så opptatt av høyde, så skaper det tvil om sjansene mine der til å finne noen. Det er kanskje bedre for meg å satse på møte jenter andre steder. Kan vel tilføye at jeg er sted mellom 173-175 cm høy. Anonymous poster hash: 2e498...74d Jeg har ca samme høyde som deg og var kjæreste med en mann som var ca 6 cm lavere enn meg. Ikke alle kvinner tenker på høyde Anonymous poster hash: f8bb8...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Etter å ha sett mange høydetråder her på kvinneguiden da har jeg innsett at høyde er svært viktig kvinner. Jeg har tenkt en del på nettdating, men er jenter generelt så opptatt av høyde, så skaper det tvil om sjansene mine der til å finne noen. Det er kanskje bedre for meg å satse på møte jenter andre steder. Kan vel tilføye at jeg er sted mellom 173-175 cm høy. Anonymous poster hash: 2e498...74d Høyden har ikke noe å si for min del og jeg er høy. Har mottat sirka 0 meldinger fra jenter det siste året jeg har vært på sukker og møteplassen. Jenter gidder ikke sende ut meldinger fordi de rett og slett blir servert med meldinger i det de registrerer seg. Anonymous poster hash: f9646...61e
Gjest Knuse Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Jeg tror de fleste damer, meg selv inkludert, vil ha en mann, som er like høy eller høyere enn en selv. 4
vannm75 Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 (endret) jeg er mann og 160 cm!!! som deg har jeg fått minimal respons på dating sider ja... og etter en date, er de som forduftet....men jeg har vært heldig og funnet meg ei som er gla i meg, for den personen jeg er, ikke hvordan jeg ser ut. jeg har vært heldig.. PS ho er like høy som meg...tror du bør satse på å finne deg ei med samme holdinger og innstilling... men vet de vokser ikke på trær og er ikke lett å finne...som å lete etter nåla i høystakken... jeg sitter bra i det økonomisk og materalistisk...og har ei nydelig datter, så har det veldig bra men ,må innrømme at jeg har hatt mine stunder... Endret 4. juli 2014 av vannm75 2
Electron Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 jeg er mann og 160 cm!!! som deg har jeg fått minimal respons på dating sider ja... og etter en date, er de som forduftet....men jeg har vært heldig og funnet meg ei som er gla i meg, for den personen jeg er, ikke hvordan jeg ser ut. jeg har vært heldig.. PS ho er like høy som meg...tror du bør satse på å finne deg ei med samme holdinger og innstilling... men vet de vokser ikke på trær og er ikke lett å finne...som å lete etter nåla i høystakken... jeg sitter bra i det økonomisk og materalistisk...og har ei nydelig datter, så har det veldig bra men ,må innrømme at jeg har hatt mine stunder... Jeg er 200 cm det er ikke lett å være for høy heller. I starten så sendte jeg meldinger til jenter på datingsidene, men fikk laber respons tilbake. Så jeg ga opp å sende meldinger. Har profiler på sidene enda, men har ikke mottat noen meldinger fra noen enda. Så det sier sitt.
Inwe Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er 175 og eksamboeren min gjennom 5 pr var 173. Høyde har ikke alt å si. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 For meg er det viktig at han er høyere, sånn er det bare. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Det skal ikke være lett å være under gjennomsnittet som mann her i Norge. Virker ikke som det er like mye pes i andre land (basert på observasjon). Anonymous poster hash: 2e498...74d Anonymous poster hash: 2e498...74d 1
Sandie Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Ikke gi opp. Det finnes jo en god del lave jenter også. De som er rundt 160 og under.Du er jo over 10 cm høyere enn dem da.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tenker at man må jo ikke oppgi den eksakte høyde på datingsider, er lov å unngå å legge ut all info Du får heller prate med dem, møte dem og sjarmere dem med dine andre gode sider. Det er mange som tenker at de absolutt vil ha en høy mann, men så blir dem plutselig forelsket i noen som ikke er så høy likevel Høyden er ikke så viktig som mange jenter skal ha det til. De bare tror det er viktig, men er man bra på alle andre måter så går det nok veldig bra. Anonymous poster hash: f36d9...650 3
Sandie Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tenker at man må jo ikke oppgi den eksakte høyde på datingsider, er lov å unngå å legge ut all info Du får heller prate med dem, møte dem og sjarmere dem med dine andre gode sider. Det er mange som tenker at de absolutt vil ha en høy mann, men så blir dem plutselig forelsket i noen som ikke er så høy likevel Høyden er ikke så viktig som mange jenter skal ha det til. De bare tror det er viktig, men er man bra på alle andre måter så går det nok veldig bra. Anonymous poster hash: f36d9...650 Det å unngå sannheten slik du beskriver, er å bryte en av kardinalreglene innen nettdating. Voksne oppegående mennesker driver ikke med sånt, og man framstår bare som patetisk og ynkelig når sannheten kommer for en dag. Uansett om man er lav, tykk,skallet,arbeidsledig,eller hva som helst av andre "skavanker",så kommer man lengst ved å stå for det istedenfor å skjule info og forlede dem man kommer i kontakt med. Få ting gjør meg så jævlig provosert som menn som møter til date, og så ser du med en gang at de med har pyntet kraftig på sannheten. Enten det gjelder vekt, høyde eller at bildene de hadde på nettet var mange år gamle. Da er du garantert at jeg ikke gidder å møte deg igjen. Ikke nødvendigvis fordi det gjør så mye om du er noen kilo for mye,var tynnere i håret eller litt lavere enn gjennomsnittet, men fordi du viser at du har en lettvint omgang med sannheten, og er i stand til å forlede / skjule/manipulere for å oppnå ting osv.. Slike karaktertrekk er det siste jeg vil ha i en partner, og får meg til å lure på hva andre ting du er i stand til å unndra. Tror jeg snakker på vegne av svært mange single jenter, når jeg sier jeg mister respekt for slike mennesker, uansett hvor hyggelig og sjarmerende de måtte være. Så TS: Ikke unngå å oppgi høyden din. Vær ærlig og si det som det er. 173-175 er ikke så lavt heller. Det er mange menn som er lavere enn deg og har dame,og mange damer er som nevnt over her, ikke så opptatt av høyde som man tror. Er selv ca.170,og har datet flere menn under 175.Tenker aldri noe særlig over det så lenge kjemien er tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Min siste var 20 cm lavere enn meg og jeg forstår ikke at lavere menn skulle være et problem. Kanskje det bunner i dårlig selvtillit hos dem som MÅ ha en partner slik og sånn? Anonymous poster hash: 36a06...c22 2
Anglofil Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Det er ikke noe jeg har tenkt over da jeg nettdatet. Min samboer er forøvrig 170 cm, jeg er 168 cm. Mvh Yvonne
Gjest Dude91 Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 (endret) De kvinnene som maser om høyde er også de kvinnene som virker minst sikre på seg selv. Det virker som at disse liker å late som at helt irrelevante egenskaper har noen som helst betydning for attraktivitet overhodet. Endret 6. juli 2014 av Dude91 2
Puny Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Det å unngå sannheten slik du beskriver, er å bryte en av kardinalreglene innen nettdating. Voksne oppegående mennesker driver ikke med sånt, og man framstår bare som patetisk og ynkelig når sannheten kommer for en dag. Uansett om man er lav, tykk,skallet,arbeidsledig,eller hva som helst av andre "skavanker",så kommer man lengst ved å stå for det istedenfor å skjule info og forlede dem man kommer i kontakt med. Få ting gjør meg så jævlig provosert som menn som møter til date, og så ser du med en gang at de med har pyntet kraftig på sannheten. Enten det gjelder vekt, høyde eller at bildene de hadde på nettet var mange år gamle. Da er du garantert at jeg ikke gidder å møte deg igjen. Ikke nødvendigvis fordi det gjør så mye om du er noen kilo for mye,var tynnere i håret eller litt lavere enn gjennomsnittet, men fordi du viser at du har en lettvint omgang med sannheten, og er i stand til å forlede / skjule/manipulere for å oppnå ting osv.. Slike karaktertrekk er det siste jeg vil ha i en partner, og får meg til å lure på hva andre ting du er i stand til å unndra. Tror jeg snakker på vegne av svært mange single jenter, når jeg sier jeg mister respekt for slike mennesker, uansett hvor hyggelig og sjarmerende de måtte være. Så TS: Ikke unngå å oppgi høyden din. Vær ærlig og si det som det er. 173-175 er ikke så lavt heller. Det er mange menn som er lavere enn deg og har dame,og mange damer er som nevnt over her, ikke så opptatt av høyde som man tror. Er selv ca.170,og har datet flere menn under 175.Tenker aldri noe særlig over det så lenge kjemien er tilstede. Hæ!!!? Om jeg var en lav skallet arbeidsledig og tykk mann så er det det siste jeg ville skrevet! Det handler ikke om å manipulere eller lyve, men å fremheve andre kvaliteter ved seg selv som er positive.... Da mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skrive at man er 180 høy når man er 170, eller lyve på seg en jobb man ikke har, men det handler om å la folk bli kjent med dine gode sider hadde jeg sett dårlig ut på papiret så ville jeg fokusert på noe annet.... 1
Gjest Silverstream Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Jeg vil helst ha en mann som er høyere enn meg, og det er heldigvis ikke så vanskelig å finne da jeg bare er 160cm.
Sandie Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Hæ!!!? Om jeg var en lav skallet arbeidsledig og tykk mann så er det det siste jeg ville skrevet! Det handler ikke om å manipulere eller lyve, men å fremheve andre kvaliteter ved seg selv som er positive.... Da mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skrive at man er 180 høy når man er 170, eller lyve på seg en jobb man ikke har, men det handler om å la folk bli kjent med dine gode sider hadde jeg sett dårlig ut på papiret så ville jeg fokusert på noe annet.... Jeg mener ikke at man skal degradere seg selv,og SKRIVE at man er skallet,overvektig eller lavere enn gjennomsnittet. Men man legger f.eks. ikke ut et bilde der man har masse hår på hodet om man per i dag er nærmest hårløs. Eller bilder der man var 20 kg. lettere enn man er nå. Det går fint an å være ærlig og samtidig fremheve og fokusere på sine positive sider og kvaliteter. Om jeg hadde skrevet med en mann som vegret seg for å oppgi høyde hadde jeg synes det var veldig spesielt. Liten vits å skjule ting som kommer for en dag i det øyeblikket man evt. møtes irl. 1
Gjest miss_sara Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 De kvinnene som maser om høyde er også de kvinnene som virker minst sikre på seg selv. Det virker som at disse liker å late som at helt irrelevante egenskaper har noen som helst betydning for attraktivitet overhodet. Man bør ikke være usikker på seg selv, fordi man vil ha en mann som er høyere. De fleste kvinner hadde vel vil vel heller ha høyere enn lavere, vil jeg tro. Selv om det betyr mer for noen enn andre. 2
Xcase33 Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Nettdating brukes først og fremst av kvinner for å validere seg selv gjennom. Tilfredsstille eget oppmerksomhets behov ...de investerer lite i andre hvilken høyde som står blir derfor irrelevant. De fleste trekker fra 5cm uansett fra det som står oppgitt. Du har altids de taperene som har gjort at den praksisen har blitt nødvendig å innføre. Skulle ønske menn forstod bedre enn å forestille seg at de *får seg* noe bare de sender nok desperate meldinger eller gir nok komplimenter osv - men det gjør de ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå