AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Har tenkt å kjøpe en boblemaskin... Men er usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Kjøper enten i fysisk butikk, eller på nett. Noen som har anbefalinger å komme med? Hvilken type maskin er hvor dyr i drift, f.eks? Synes flasken til Purefizz ser veldig liten ut, greier ikke å finne ut hvor mye den rommer... Tips & erfaringer? Anonymous poster hash: 1f6d5...b2a
Vinduskarmen Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Aga Aqvia er vi veldig fornøyde med. Varer lenge, rommer mye og er enkel å bruke og holde ren. 1
Somle Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Har akkurat kjøpt meg Aga Aqvia Exclusive, er veldig fornøyd med den! Var med to liter flasker. Har brukt den en del allerede, men er nok en stund til jeg må bytte inn gassflasken.
Gjest Blomst83 Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har en sodastream pure som jeg er vedlgid fornøyd med.Har hatt den i 6 år,og det er i daglig bruk.
FantasDick Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Fikk Sodastream Jet til jul. Har brukt den MYE, men den er enda like fin og kullsyresylinderen er fremdeles ikke tom. Lager nesten utelukkende naturell, men de smakene jeg har prøvd har vært helt ok.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Blir litt forvirret av alle utgavene av Sodastream. Leser og leser til øyet blit stort og vått, men er like klok. Det er minst 5-6 typer + DeLuxeutgaver og ditt- og dattutgaver av de samme merkene... Jet Black, Jet World, Play, Pure, Genesis, Revolution, Source... Ice Age editions og Night Spirit... Anonymous poster hash: 1f6d5...b2a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Har Sodastram source og er godt fornøyd. Liker at det finnes flere nivåer for tilsetting av kullsyre så jeg slipper å beregne for hver gang, og at flasken kan klikkes på plass fremfor å skus på beholderen. Anonymous poster hash: 32340...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå