Gå til innhold

Invitert på vors, Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en på tinder, som jeg egentlig halvveis har møtt fra før - uten at vi hilste på hverandre. Nå har han invitert meg på vors hos ham imorgen, og jeg lurer på hva dere andre ville gjort? Han virker giret på å treffe meg, men er usikker på om vors er et tegn på at han bare er ute etter én ting? Jeg er ikke på utkikk etter et seriøst forhold, men er ikke helt på one night stands heller.. kommer bare til å være ham der som jeg har halvveis har kjennskap til, resten sannsynligvis kun hans mannlige kompiser.

Anonymous poster hash: 2daaf...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri, aldri dratt hjem til noen jeg ikke kjenner noenlunde bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en på tinder, som jeg egentlig halvveis har møtt fra før - uten at vi hilste på hverandre. Nå har han invitert meg på vors hos ham imorgen, og jeg lurer på hva dere andre ville gjort? Han virker giret på å treffe meg, men er usikker på om vors er et tegn på at han bare er ute etter én ting? Jeg er ikke på utkikk etter et seriøst forhold, men er ikke helt på one night stands heller.. kommer bare til å være ham der som jeg har halvveis har kjennskap til, resten sannsynligvis kun hans mannlige kompiser.

Jeg hadde ikke dratt dit da

Anonymous poster hash: 9ad2a...449

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Kanskje han er pysete og ikke tør å møte deg edru. Kanskje han kun er ute etter sex.

Ta med en venninne eller to om du stikker i så fall.

:)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kanskje jeg skal ta med meg en venninne eller to ja. Han har sagt han gjerne vil møte meg i edru tilstand også, men virker litt som om første gangen "må" være med alkohol :P

Skrevet

Ta med deg en venninne, kos dere og ikke ha sex med han.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kanskje jeg skal ta med meg en venninne eller to ja. Han har sagt han gjerne vil møte meg i edru tilstand også, men virker litt som om første gangen "må" være med alkohol :P

Høres ut sm en umoden fyr. Hva er det som feiler folk som ikke klarer å se andre i øynene og kommunisere uten alkohol inni bildet?

Anonymous poster hash: 168be...38e

• Liker 1
Skrevet

Ikke dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...