AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 ...når det de er opptatt av er likestilling mellom kjønnene? Hvorfor da ikke "humanist"? Blir ikke det det samme som at jeg skulle kalle meg "white supremacist" fordi jeg er opptatt av likestilling mellom rasene? Kjør debatt. Anonymous poster hash: 91f2c...613
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Neeeeeeeeei, ikke enda en feministdebatt! Det finnnes 87 2987665 20768900 andre debatter om det på KG!! Anonymous poster hash: a3a7c...228 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Neeeeeeeeei, ikke enda en feministdebatt! Det finnnes 87 2987665 20768900 andre debatter om det på KG!! Anonymous poster hash: a3a7c...228 Men jeg vil vite! Anonymous poster hash: 9db79...f2b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Men jeg vil vite! Anonymous poster hash: 9db79...f2b Og du tror at du kommer til å bli klokere etter enda en KG-debatt? Anonymous poster hash: a3a7c...228
MajorasMaske Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Du har misforstått feminist er bare kort for "female supremacist". De ønsker ikke likestilling mellom kjønnene på samme måte som white supremacist-folk ikke ønsker likestilling mellom rasene.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Og du tror at du kommer til å bli klokere etter enda en KG-debatt? Anonymous poster hash: a3a7c...228 Ja. Når debattene blir mange nok. Vi er bare ikke helt der enda. Må få igang flere debatter. Så hva mener du om trådens spørsmål? Anonymous poster hash: 9db79...f2b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Ja. Når debattene blir mange nok. Vi er bare ikke helt der enda. Må få igang flere debatter. Så hva mener du om trådens spørsmål? Anonymous poster hash: 9db79...f2b Du er optimist, det skal du ha. Selv får jeg snart hjerneblødning av alle debattene og stikker heller ut og teller småstein. Føles mer nyttig det. Good luck! Anonymous poster hash: a3a7c...228
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Ja, det er jo egentlig sant... Men nå handler det jo om å få kvinnene likestilt med mennene og da er vel feminist et godt begrep.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Du har misforstått feminist er bare kort for "female supremacist". Det er jo det jeg sier. Så hvorfor kalle seg feminist når alt man er opptatt av er likestilling? Er jo masse damer som sier sånn: "Jeg hater ikke menn. Er bare opptatt av likestilling. Derfor er jeg feminist." Boooiiing gir jo ingen mening. Anonymous poster hash: 9db79...f2b
tingeling Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Jeg kaller meg feminist. Og med feminist mener jeg at jeg er for likestilling mellom kjønnene. Har blitt mer bevist dette etter noen år i mannsdominerte bedrifter, hvor dyktige kvinner får høre at de lider av "flink pike syndromet " ( hva kaller man en mann som jobber hardt og stiller høye krav til seg selv? Ikke "flink gutt" ihvertfall) og hvor samtlige mannlige ledere har hjemmeværende koner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo det jeg sier. Så hvorfor kalle seg feminist når alt man er opptatt av er likestilling? Er jo masse damer som sier sånn: "Jeg hater ikke menn. Er bare opptatt av likestilling. Derfor er jeg feminist." Boooiiing gir jo ingen mening. Anonymous poster hash: 9db79...f2b Hvorfor late som man starter en debatt med et åpent sinn når man egentlig er ute på KG-mennenes mest kjedelige misjonsoppdrag, spør nå jeg. Debatterer ikke når man har bestemt seg for lengst og bare vil slå andre i hodet med den fikse idéen sin, vet du. Anonymous poster hash: 7e868...02c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå