Gå til innhold

Han sier bare "i love you" enda.....skal jeg si de 3 magiske ordene først eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært kjærester siden november og han har enda ikke sagt at han elsker meg på norsk. Han sier bare "i love you", og det har han gjort i flere måneder nå.

Syns det er så upersonlig jeg, han sier jo st han vil dele livet sitt med meg og gleder seg til vi skal på sydenferie sammen om en mnd.

Men de 3 små ordene greier han virkelig ikke å få frem.

Skal jeg si det eller?

Er så redd for at han ikke skal si det samme tilbake. Selv om alle tegnene er jo der, på at han elsker meg.

Men jeg tør liksom bare ikke :/

Anonymous poster hash: 23612...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa det først til min kjæreste også sa han ikke noe tilbake. Superkleint. Spør du meg så venter du til han sier det først. Men du kan jo prøve å si 'Hva med på norsk da?' når han sier i love you.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,6 år og ingen av oss sa "jeg elsker deg". Ikke på engelsk heller. Jeg tenker på det noen ganger, og så tenker jeg på om de ordene skal endre noe -- nei. Jeg ser på handlingen mer enn ordene og vet han elsker meg. Hvis han ikke ser utifra handlingene mine at jeg elsker ham, så vil ikke noen ord endre dette. Så, behovet for verbal bekreftelse rett og slett forsvant med tiden. Men følelsene er fortsatt der, bare mye sterkere for hver mnd sammen.

Anonymous poster hash: da440...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...