AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er så utrolig trist og nedenfor for tiden. Det er et halvt år siden kjæresten min etter 4 år slo opp med meg. Det var egentlig ganske gjensidig fra begge parter, og jeg hadde ikke spesielt kjærlighetssorg - ikke før nå. Nå verker jeg etter han. Alt i meg lengter og gjør vondt. Jeg savner han så uffatlig mye, men jeg lar ingen andre se det gjør meg vondt. Jeg later som alt går bra og at jeg er helt over han, men det er ikke tilfelle. Ikke nå lenger.. Det må også nevnes at han var min første store kjærlighet. Hvordan skal jeg komme meg over dette?? Anonymous poster hash: 6b8b2...833
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Skriv ned grunnene for at dere slo opp. Når det blir ille, så les det og husk at det er best slik. Vet akkurat hva du går igjennom, er glad jeg har den listen for å si det sånn! Anonymous poster hash: bb0e4...d17
Meline37 Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg er så utrolig trist og nedenfor for tiden. Det er et halvt år siden kjæresten min etter 4 år slo opp med meg. Det var egentlig ganske gjensidig fra begge parter, og jeg hadde ikke spesielt kjærlighetssorg - ikke før nå. Nå verker jeg etter han. Alt i meg lengter og gjør vondt. Jeg savner han så uffatlig mye, men jeg lar ingen andre se det gjør meg vondt. Jeg later som alt går bra og at jeg er helt over han, men det er ikke tilfelle. Ikke nå lenger.. Det må også nevnes at han var min første store kjærlighet. Hvordan skal jeg komme meg over dette?? Anonymous poster hash: 6b8b2...833 Jeg vet akkurat hva du går igjennom nå. Jeg er fortsatt litt deppa innimellom for bruddet mellom meg og min eks. Men mest av alt fordi familielivet vi hadde sammen røk tror jeg. Men når jeg tenker meg om så er jeg av og til kjempeglad for at jeg er kvitt en person som har gått videre selv. Han har gått videre, og har sagt at han er lykkelig med det. Jeg har tilgitt det, for min egen del. Selv om det ikke var greit gjort ovenfor meg. Det er ikke lett slike ting. Det kan ta tid. Jeg har hatt litt kjærlighetssorg i snart 3 år pga eksen min. Og det er lenge. Men jeg prøver å gjøre det beste ut av det Jeg levde jo sammen med fyren i ca 15 år, så da er det vel naturlig at en kan få litt tanker på han av og til. Fra jeg var 19 og jomfru, til jeg var 35 år. Endret 6. juli 2014 av Meline37
Meline37 Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Ja, en skal elske seg selv. Det er måten å komme gjennom livet på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå