AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hei. Jeg skrev tidligere en tråd her for en stund tilbake, om min kjæreste å samboer som har vært veldig vanskelig å ha med å gjøre pga. sinnet hans (alltid sint på meg), ville aldri finne på noe med meg og brukte all sin tid på hasj, dra ut å ordne det, røyke det osv Nå føler jeg at jeg har tatt valget om at det blir slutt, kjæresten min var på vei ut isted med noen fyrer, å de skal jo da drikke og røyke hasj sammen, så jeg ser jo hvor prioriteringen hans ligger.. Jeg prøvde nå en siste gang å fortelle hvor vanskelig det er for meg alt sammen, at jeg bryr meg om han men at nå ser jeg ikke lengre en grunn til å fortsette..Har grått sidene han dro, fordi det var veldig vondt å se at han ikke brydde seg det minste om hvor mye han har såret meg, at han ikke ser at jeg har gjort alt for å få det til å funke mellom oss... Har en vond klump inni meg, kjenner på ensomhet..Det er så vondt å ha gitt alt for en person, som aldri virkelig har satt pris på deg. Jeg føler jeg mistet meg selv i forholdet, lot hasjen og alt få den største plassen hele tiden. Det er som om jeg vet hva jeg må gjøre nå, men jeg er så utrolig knust på innsiden... Føler meg så liten, utnyttet, verdiløs..! Det som også var ille, var at når han dro så sa han at han ikke orket det her mer på grunn av meg? Jeg ; som bare har stilt opp, gjort absolutt alt for han, satt alt mitt eget til siden for å gjøre han fornøyd...! Har ikke hatt samboer før han, så det å ha bodd sammen 1 år med en jeg ga alt for, og se at det endte slik, det gjør så ubeskrivelig vondt..! Kommer jeg til å ha vondt lenge av dette? Klarer jeg å komme over han? jente 22 Anonymous poster hash: 0d29a...665
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jeg forstår at man faller for ulike folk. Skjønnhet er også subjektivt til en viss grad i forhold til hvem man blir forelsket i. Men hvorfor i alle dager tolererer du at han røyker hasj?? Hva konkret er det han ikke liker ved deg da som gjør at han blir sliten/lei? Det er vanskelig for oss på kg å mene noe særlig om dette om vi ikke får vite det litt mer subjektivt enn dette. Du er bare 22 år. Det kommer til å være hardt en periode, kanskje 1 års tid eller noe i den duren. MEN du har jo hele livet ditt foran deg. Fokuser heller på det positive. Siden han røyker hasj mener jeg at han er uegnet som forelder. Dermed mener jeg du kan tenke slik at det er bra om dere går hvert til deres nå før det eventuelt skulle oppstå noen graviditet. Så bruker du den tiden du trenger for å komme over ham. Når det da har gått en tid kommer du nok til å bli klar for å date andre, og du kommer med all sannsynlighet til finne noen som er bedre enn denne karen. Du fortjener en som prioriterer deg høyere enn det han her gjør. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg forstår at man faller for ulike folk. Skjønnhet er også subjektivt til en viss grad i forhold til hvem man blir forelsket i. Men hvorfor i alle dager tolererer du at han røyker hasj?? Hva konkret er det han ikke liker ved deg da som gjør at han blir sliten/lei? Det er vanskelig for oss på kg å mene noe særlig om dette om vi ikke får vite det litt mer subjektivt enn dette. Du er bare 22 år. Det kommer til å være hardt en periode, kanskje 1 års tid eller noe i den duren. MEN du har jo hele livet ditt foran deg. Fokuser heller på det positive. Siden han røyker hasj mener jeg at han er uegnet som forelder. Dermed mener jeg du kan tenke slik at det er bra om dere går hvert til deres nå før det eventuelt skulle oppstå noen graviditet. Så bruker du den tiden du trenger for å komme over ham. Når det da har gått en tid kommer du nok til å bli klar for å date andre, og du kommer med all sannsynlighet til finne noen som er bedre enn denne karen. Du fortjener en som prioriterer deg høyere enn det han her gjør. Lykke til! Tusen takk! Fikk nesten lyst å gi deg en klem tilbake fordi jeg ble så rørt av å lese at jeg fortjener en som prioriterer meg høyere Jeg har aldri akseptert at han har røyket, mer heler ventet på at han skulle slutte, så kunne det gå noen dager - men så har han dette sinne problemet, og det ble ikke særlig bedre når han ikke røyket, og jeg følte at jeg måtte finne meg i det og vise at jeg var glad i han uansett, men jeg ser nå i dag veldig tydelig at jeg aldri skulle bare latt meg finne meg i det, og bli behandlet på denne måten.. Det er nok mye jeg vil savne, sånne interne-ting, kosing med han og slikt som jeg satte veldig pris på, men jeg tenker at det er ikke verdt lengre å holde ut i dette forholdet på grunn av de få positive tingene, når alt det negative veier så opp mot det.... TS Anonymous poster hash: 0d29a...665
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Tusen takk! Fikk nesten lyst å gi deg en klem tilbake fordi jeg ble så rørt av å lese at jeg fortjener en som prioriterer meg høyere Jeg har aldri akseptert at han har røyket, mer heler ventet på at han skulle slutte, så kunne det gå noen dager - men så har han dette sinne problemet, og det ble ikke særlig bedre når han ikke røyket, og jeg følte at jeg måtte finne meg i det og vise at jeg var glad i han uansett, men jeg ser nå i dag veldig tydelig at jeg aldri skulle bare latt meg finne meg i det, og bli behandlet på denne måten.. Det er nok mye jeg vil savne, sånne interne-ting, kosing med han og slikt som jeg satte veldig pris på, men jeg tenker at det er ikke verdt lengre å holde ut i dette forholdet på grunn av de få positive tingene, når alt det negative veier så opp mot det.... TS Anonymous poster hash: 0d29a...665 Interne spøker kan du skape på lignende måter sammen med andre. Du kan også kose med andre når det måtte føles riktig for deg om/når du finner en ny fyr å gjøre det med. Det kommer kanskje til å ta tid å finne en ny, men jeg tror ikke det er bra for deg å være sammen med denne karen.
aether Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Hasj gjør mye med folk. Og du skal dessverre ikke se bort i fra at han nok driver med mer. Hvordan fungerer han i hverdagen? Jobber han? Sover han om dagen, våken om natta? Paranoid? Tynn? Så sinna at han eksploderer-sinna? Spiser han normalt? Jeg har opplevd begge senarioene av dette du sliter med. Med den ene så har hasjen og alt som henger med, tatt over livet hans. Helt ødelagt. Klarer ikke jobbe eller noe. Kort lunte, blir uvenn med alle etter kort tid. Og kjæresten gikk i fra han. Han andre var på god vei til å få det samme livet, men "våknet" og innså hva som var viktig, da han havnet i fengsel og samtidig fikk vite at han skulle bli pappa. Han er rusfri nå, og har samboer og ei jente på 8år. Hvis hasjen og knarkekompisene er viktigere enn deg nå, og han ikke bryr seg om at du stiller krav, .. så vil han aldri gjøre det. Og selv om du er glad i han og kan vanskelig se for deg et liv uten han, så fortjener du bedre. Og det finnes så mye som er bedre Du vil ende opp med å hate han om du fortsetter forholdet. Ikke kast bort livet ditt på en som ikke ser eller hører deg. For det vil bare bli verre..
Aurora_Versailles Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Det er vondt å rive av plasteret, men la såret få luft og fred. Jeg tror du fort vil oppdage at det å avslutte forholdet, kutte kontakten og bo for deg selv - alene, er helt fantastisk. Sakte men sikkert vil det gå opp for deg at du aldri hørte sammen med denne ""mannen""... Ønsker deg all lykke til i opprivnings fasen. Du kan klare det!!
Lillie Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Du er ennå ung, og selv om det kjennes håpløst ut nå så blir det bedre etter hvert. Brudd er alltid vondt. Det å bli alene er skremmende, man savner den personen man har delt livet med (selv om det kanskje har vært mye negativt i forholdet. Vi har en tendens til å huske og trekke frem det positive, "glemme" det dårlige). Det er tøft i begynnelsen, men du klarer det. Det er utrolig hvor mye styrke vi mennesker har i oss som vi ikke er klar over Du fortjener bedre, du fortjener en mann som prioriterer deg og som setter pris på deg. Ta det fra ei som er nesten dobbelt så gammel som deg, og har opplevd flere brudd. Husk - enten blir det bedre eller så går det over Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå