Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter m tre gutter på en dateing side.. For meg virker det som om jeg er "drømmedama" for en av de, han har såååå lyst å møtes noe som kan først gjennomføres om noen uker pga ferie..

En av de andre guttene har også lyst å møtes... Ganske snart..

Er det ok å chatte og møte flere eller bør man være eksklusiv alt før vi har møts?

Anonymous poster hash: 15ebb...e69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart det er ok å chatte med flere på en gang. Men så fort det blir mer enn en date så syns jeg man bør bestemme seg for hvem man vil finne ut om det blir noe mer med.

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det er ok å chatte med flere på en gang. Men så fort det blir mer enn en date så syns jeg man bør bestemme seg for hvem man vil finne ut om det blir noe mer med.

Så det er ok å avtale en date m flere ?

Skrevet

Så det er ok å avtale en date m flere ?

Jeg syns det ja, men når man først begynner å bli ordentlig interessert i en ville jeg droppet de andre. Også for å gjøre det enklere for deg selv.

Gjest Knuse
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok å date flere samtidig. Hvis du går på date med han som vil treffe deg først og han vil treffe deg igjen og dere avtaler en ny date. I mellomtiden går du på date med han som er så veldig interessert i deg. Tror ikke han du har avtalt date nr to med vil like at du har vært på date med en annen i mellomtiden.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja det er helt greit. Å treffe noen irl er noe annet enn å chatte, og man vet uansett ikke hva det blir til.

Skrevet

Jeg synes ikke det er ok å date flere samtidig. Hvis du går på date med han som vil treffe deg først og han vil treffe deg igjen og dere avtaler en ny date. I mellomtiden går du på date med han som er så veldig interessert i deg. Tror ikke han du har avtalt date nr to med vil like at du har vært på date med en annen i mellomtiden.

Støtter denne. Mener at det er best å date en om gangen, inntil det er avviklet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...