Gjest Funky Punk Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Har nettopp begynt på sesong 2, ogsyns det begynner å bli uendelig kjedelig når de trekker det så langt ut. Er det slik at morderen blir arrestert snart og det starter en ny sak, eller er det kun jakten på denne morderen som gjelder alle sesongene? Vær så snill å ikke spoil hvem morderen
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Ny sak i sesong 3 om jeg ikke husker feil Anonymous poster hash: 2909a...9f7
Gjest Funky Punk Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Ok, så jeg må holde ut resten av sesong 2 før morderen blir avslørt altså :/
Gjest M1A Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Ok, så jeg må holde ut resten av sesong 2 før morderen blir avslørt altså :/ Det er verdt det :-)
Gjest Funky Punk Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Meh, vet ikke jeg. Syns hele serien begynner å bli litt for tullete etter min smak
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Ok, så jeg må holde ut resten av sesong 2 før morderen blir avslørt altså :/ Det er verdt å se ferdig sesong 2. 3 er ikke like bra, men likte så godt hovedrollene at jeg nøt den også. Anonymous poster hash: a7aac...469
Muscae Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Syntes også den serien trakk ut i det uendelige, og det var egentlig ikke spesielt spennende eller interessant. Samboer likte den da, så vi fortsatte å se. Tror faktisk han ville se sesong tre også, men der skjedde ting litt fortere, og drapene ble oppklart i en sesong. Sesong tre var faktisk bedre etter mitt syn.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg regner vel med at jeg kommer til å se den ferdig, men kommer vel til å se en episode nå og da når jeg ikke gidder å se på noe annet. Liker Joel veldig godt, men syns engelskaksenten hans er ufattelig dårlig Bedre å se han i gode svenske serier og filmer
drue Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg regner vel med at jeg kommer til å se den ferdig, men kommer vel til å se en episode nå og da når jeg ikke gidder å se på noe annet. Liker Joel veldig godt, men syns engelskaksenten hans er ufattelig dårlig Bedre å se han i gode svenske serier og filmer Der er jeg uenig. Han snakker godt engelsk. Det eneste som er irriterende med måten han snakker på, er den der white gangsta-stilen. Det høres helt jævlig ut. Uansett - jeg liker serien. Ja, den trekker ganske langt ut, men det var gode nyheter å høre at morderen blir avslørt i sesong 2. Det har jeg vel skjønt allerede, da jeg snart er ferdig med sesong 2. Endret 5. juli 2014 av drue
dillyduzit Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Sesong tre er bedre enn to ja, men personlig så likte jeg sesong to også veldig godt. Man ble liksom litt mer kjent med alle egentlig.
Muscae Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Han har jo engelsk som morsmål, og har en amerikansk far, så aksenten er det ikke noe i veien med. Plagsom slang ja, men det ville det vært uansett hvem som snakket sånn, for meg. Har ikke noe med at han er svensk.
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Ja mulig det er slangen, og ikke aksenten. Høres uansett helt feil ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå