AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg ser det ofte i serier og slikt. Men det er få som gjør det av en eller annen grunn, om jeg ikke tar feil. Andre virker å mene at det ikke er riktig måte å gjøre det på. Hva tenker dere om det, får så forskjellige meldinger. Selvsagt klar over at det fort blir nei, men det er som det er...Anonymous poster hash: a2503...f1b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Min mann ba meg ut helt av det blå da han så meg i en kantine. Vi hadde aldri utvekslet ett ord før det. Så det fungerer av og til :-)Anonymous poster hash: b9182...5dc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har gjort det! Kjempeskummelt, og jeg fikk nei, men veldig glad jeg gjorde det :-) Tror folk flest blir glade for slike henvendelser. Han jeg ba ut sa jeg var tøff i hvert fall. Selv hadde jeg nok blitt litt overrasket, men mest glad :-) Anonymous poster hash: 120ff...886
Aurora_Versailles Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Du vet.. før smart telefoner og facebook..Så var dette vanlig framgansmåte. 1
dillyduzit Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jeg ble bedt ut slik, han så meg i butikken og etterpå ble det kaffe Noen ganger fungerer det, andre ganger ikke.
LatersBaby Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Jeg ble bedt ut av en totalt fremmed for noen år siden, tok en sjans, takket ja og hadde en koselig date.
Gjest smooch Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo en super måte å bli kjent med noen man har et litt godt øye til. Kanskje ikke så vanlig nå lenger, men så klart gjør folk det fortsatt. Ble spurt ut på date av en fyr jeg så vidt hadde snakket med i fjor sommer. Vi er sammen den dag i dag. Kjenner og flere som har spurt ut på date og fått ja. Får man nei, så får man nei. Da er det bare å prøve på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå