AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er en jente som er ny på dette med nettdating og kjenner kanskje ikke til alle "spillereglene" enda. Utenom de vanlige "Hei" meldingene kommer det mange meldinger av typen "Vakker ;)", "Søt" osv...Uten noe mer. Ingen spørsmål, ikke noe som antyder at de er interessert i å faktisk bli kjent med meg... Hva vil de? Er det meningen at jeg skal ta initiativ videre???Si "Takk" eller noe, og at vi skal ta samtalen derifra? Anonymous poster hash: bc0df...ffc
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke så mange spilleregler, du svarer de du har lyst til å svare. Du trenger ikke vente på at de starter en samtale, start en selv.
Gjest Leo Nardo Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Det er et desperat forsøk på å innlede en samtale og de håper nok at du skal gi noe tilbake. Jeg skjønner selvsagt om det ikke frister. Glad jeg ikke driver med nettdating, skjønt jeg faktisk har vurdert å installere Tinder ettersom jeg nå ferier på landet og har gått fra å se og møte titalls nydelige kvinner daglig til en eller to per uke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Alle som sier Sexy, skjønn, pen, "skjera'?" osv, gidder jeg ikke å svare. Gjerne blokkerer. De fleste av de sender 100 sånne til forskjellige jenter hver dag, og jeg gidder ikke mennesker som ikke har mer mellom ørene enn å kommentere på utseendet. Går an å spørre om interesser og snakker om det istedenfor å påpeke hvor sexy man synes personen er. Anonymous poster hash: ec5e3...072 6
Gjest Silverstream Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Dessuten er det litt typisk at hvis man svarer de som sender slike mld, så fortsetter de å stille spørsmål som står besvart i profilteksten
Gjest Iben Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Spillereglene for deg som jente på nettdating er som følger: 1) Lag deg en profil, og last opp det peneste bildet du har. Drit i profiltekst. 2) Len deg tilbake i ca. 5-10 min. Du kan jo file neglene eller noe imens. 3) Velg deg ut den kjekkeste gutten ut ifra de 20-30-40-100 meldingene du har fått i løpet av neglefilinga. 4) Skriv et innlegg på KG om alle de uattraktive taper-mennene som hadde den frekket å sende deg en melding på nettdating. 5) Ta kontakt med den kjekke gutten, og møt ham for en kopp kaffe -> kino -> pulings. 6) Del gutten med alle andre jenter som har fulgt punkt 1-5. 7) Skriv et innlegg på KG om hvordan du har blitt brukt på nettdating og derfor har gitt opp menn. Endret 4. juli 2014 av evnukken 11
Polly Ester Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Dessuten er det litt typisk at hvis man svarer de som sender slike mld, så fortsetter de å stille spørsmål som står besvart i profilteksten Eller så kommer det: "Skjer a?" 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Spillereglene for deg som jente på nettdating er som følger: 1) Lag deg en profil, og last opp det peneste bildet du har. Drit i profiltekst. 2) Len deg tilbake i ca. 5-10 min. Du kan jo file neglene eller noe imens. 3) Velg deg ut den kjekkeste gutten ut ifra de 20-30-40-100 meldingene du har fått i løpet av neglefilinga. 4) Skriv et innlegg på KG om alle de uattraktive taper-mennene som hadde den frekket å sende deg en melding på nettdating. 5) Ta kontakt med den kjekke gutten, og møt ham for en kopp kaffe -> kino -> pulings. 6) Del gutten med alle andre jenter som har fulgt punkt 1-5. 7) Skriv et innlegg på KG om hvordan du har blitt brukt på nettdating og derfor har gitt opp menn. Det er en myte at alle kvinner får hundrevis av meldinger med en gang. Kanskje på tide at menn slutter å være desperat og heller prøver å gjøre noe med situasjonen Anonymous poster hash: 9dccd...4b6 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Alle som sier Sexy, skjønn, pen, "skjera'?" osv, gidder jeg ikke å svare. Gjerne blokkerer. De fleste av de sender 100 sånne til forskjellige jenter hver dag, og jeg gidder ikke mennesker som ikke har mer mellom ørene enn å kommentere på utseendet. Går an å spørre om interesser og snakker om det istedenfor å påpeke hvor sexy man synes personen er. Anonymous poster hash: ec5e3...072 Jeg håper du TS ikke blir en bitter og sær dame som dette, men heller har et åpent sinn og ser ann hvem DU har lyst til å ha kontakt med. Mange som putter menn i bås ut i fra hva de tror eller tidligere erfaringer, unngår å møte den rette for dem. gi alle en fair sjanse og ta heller å kutt ut kontakten når du ser det ikke gir deg noe. Anonymous poster hash: b1610...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Det er en myte at alle kvinner får hundrevis av meldinger med en gang. Kanskje på tide at menn slutter å være desperat og heller prøver å gjøre noe med situasjonen Anonymous poster hash: 9dccd...4b6 Problemet er ikke nødvendigvis menn i seg selv, men heller lite intiativ av dere kvinner til å sende meldinger. Det er svært få jenter som sender meldinger til gutter på datingsider i prosent andel. Derfor MÅ menn ta intiativet der. Ja, noen meldinger kan virke desperate eller kjedelige, men man får i det minste meldinger som jente. Anonymous poster hash: 6445b...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er en jente som er ny på dette med nettdating og kjenner kanskje ikke til alle "spillereglene" enda. Utenom de vanlige "Hei" meldingene kommer det mange meldinger av typen "Vakker ;)", "Søt" osv...Uten noe mer. Ingen spørsmål, ikke noe som antyder at de er interessert i å faktisk bli kjent med meg... Hva vil de? Er det meningen at jeg skal ta initiativ videre???Si "Takk" eller noe, og at vi skal ta samtalen derifra? Anonymous poster hash: bc0df...ffc Bare nysgjerrig,hva skriver du da TS, i de førstemeldingene du sender..? Anonymous poster hash: 53edc...f36
Timza Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 De som kun sier "søt", "deilig" osv har nok innsett at du er i en litt annen liga enn dem, og dermed ikke har så stor sjanse på deg. Du får rett og slett bare ta det som et kompliment og velge å si noe tilbake om en av dem mot formodningen skulle se interessant ut med bilde og profiltekst.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Det er en myte at alle kvinner får hundrevis av meldinger med en gang. Kanskje på tide at menn slutter å være desperat og heller prøver å gjøre noe med situasjonen Anonymous poster hash: 9dccd...4b6 Kvinner får hundre ganger mer respons, som må gi et greit ego-boost for de som opplever det, men det må være tilsvarende ille å være kvinne og f.eks. bare få mld fra 3-4 menn i uka (som ville vært veldig bra om man er mann). Anonymous poster hash: 2c4f9...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Jeg håper du TS ikke blir en bitter og sær dame som dette, men heller har et åpent sinn og ser ann hvem DU har lyst til å ha kontakt med. Mange som putter menn i bås ut i fra hva de tror eller tidligere erfaringer, unngår å møte den rette for dem. gi alle en fair sjanse og ta heller å kutt ut kontakten når du ser det ikke gir deg noe. Anonymous poster hash: b1610...f6a Den rette for meg er ikke den som kommenterer utseende istedenfor andre kvaliteter, beklager Hvis andre synes det er attraktivt så dem om det. Men det gidder ikke jeg. Anonymous poster hash: ec5e3...072 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Bare nysgjerrig,hva skriver du da TS, i de førstemeldingene du sender..? Anonymous poster hash: 53edc...f36 TS her. Så langt har jeg ikke sendt så mange førstemeldinger, men jeg kommenterer gjerne "Hei, jeg likte profilen din og vil gjerne bli bedre kjent med deg".Prøver også å ta opp tråden fra noe av det han har skrevet om i profilen, og stille et spørsmål rundt et eller annet som kan få ham til å fortelle mer om seg selv. TS Anonymous poster hash: bc0df...ffc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Jeg håper du TS ikke blir en bitter og sær dame som dette, men heller har et åpent sinn og ser ann hvem DU har lyst til å ha kontakt med. Mange som putter menn i bås ut i fra hva de tror eller tidligere erfaringer, unngår å møte den rette for dem. gi alle en fair sjanse og ta heller å kutt ut kontakten når du ser det ikke gir deg noe. Anonymous poster hash: b1610...f6a TS her. Takk for tips Jeg skal ikke ende opp som bitter og sær Anonymous poster hash: bc0df...ffc
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tipper at problemet for mange menn på datingsider er at de gjør noe jævla feil uansett hvordan de går frem. Ser man ut som Tom cruise vil damene like meldingene hans uansett hva han sier. Om han lirer av seg: "Hei" eller om han øser ut sin livshistorie, spiller ingen rolle da. Men om de mer vanlige prøver seg er det fort i søppelbøtta. De vanlige menns meldinger blir studert hardere og mer kritisk enn de kjekke. Jeg antar det finnes mange utrolig snille, høfflige og bra damer som tar seg tid og svarer skikkelig på tilbakemeldinger også, men tror det er overvekt av tonnevis med selvsentrerte kvinner som mener de er for fine og viktige for en "hei på deg" melding. Hvordan skal man som hannkjønn vite hvem som liker hva type meldinger FØR man vet hvordan den personen er? Svært mange menn har faktisk stor respekt for kvinner og deres følser, men blir podet daglig med hvor forsiktig vi må gå frem for ikke å vekke deres harme. Da er det ikke så forbannet enkelt å vite hva man skal skrive til henne for ikke å støte henne bort? Noen blir faktisk fornærmet på det groveste om man bare skriver "heisan". Den typen menn må da være tomme i hode siden dem ikke klarer å si noe mer enn det? eller kan det hende de bare forsøker vise hensyn og gå litt forsiktig frem? Om jeg personlig skulle forsøkt meg på nettdating, ville jeg skrevet litt mer, men mange er nok redde for å skrive for mye fjas og risikere å miste hennes interesse om jeg skal anta årsak. Derfor prøver de bare først med et lite "hei" eller "hvordan har du det?" i første omgang. Hvordan er det teknisk/fysisk/psykisk mulig å bli sint, blokke eller misslike en sånn liten melding? Bare å skrive tilbake høfflig det, så har nok de fleste menn såpass vett at de holder seg unna dersom du som dame sier du ikke er interessert. 1
Polly Ester Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Jeg svarer på alle meldinger jeg får, jeg. Men, så oversvømmes jeg heller ikke av meldinger så det er ikke så veldig vanskelig å følge med. Jeg får også som regel meldinger av typen: "Hei, hva skjer?", "Hei" eller bare komplimenter i forhold til bilde/profil. Jeg skjønner at det er vanskelig å vite hvordan man skal begynne, så jeg svarer alltid på meldinger uansett. Og så ser jeg an hva jeg får tilbake. Er det bare kommentarer på bilde/profil så svarer jeg bare "takk for komplimentet" og ser an om jeg får noe mer svar etter det. Som regel sklir det bare ut i ingenting.
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 Jeg svarer på alle meldinger jeg får, jeg. Men, så oversvømmes jeg heller ikke av meldinger så det er ikke så veldig vanskelig å følge med. Jeg får også som regel meldinger av typen: "Hei, hva skjer?", "Hei" eller bare komplimenter i forhold til bilde/profil. Jeg skjønner at det er vanskelig å vite hvordan man skal begynne, så jeg svarer alltid på meldinger uansett. Og så ser jeg an hva jeg får tilbake. Er det bare kommentarer på bilde/profil så svarer jeg bare "takk for komplimentet" og ser an om jeg får noe mer svar etter det. Som regel sklir det bare ut i ingenting. Det mener jeg er svært fornuftig og fint gjort av en kvinne. De som da virkelig kunne ønske å få god kontakt med deg vil garantert tørre å gjøre det. De har fått bekreftelse på at du har sett meldingen deres og at du ikke "hater" dem. Det er ikke alle menn som bare er ute etter å dælje klubba i hodet på dama for så å dra henne hjem i steinhula si og rundpule henne bevistløs (beklager groteske beskrivelser ). Mange av oss som ikke er så brautene, og vi vil gjerne se litt forsiktig på responsen fra henne, før vi gjør noe overilt
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Det mener jeg er svært fornuftig og fint gjort av en kvinne. De som da virkelig kunne ønske å få god kontakt med deg vil garantert tørre å gjøre det. De har fått bekreftelse på at du har sett meldingen deres og at du ikke "hater" dem. Det er ikke alle menn som bare er ute etter å dælje klubba i hodet på dama for så å dra henne hjem i steinhula si og rundpule henne bevistløs (beklager groteske beskrivelser ). Mange av oss som ikke er så brautene, og vi vil gjerne se litt forsiktig på responsen fra henne, før vi gjør noe overilt Jeg prøvde samme taktikken i starten. Å svare alle som sendte meldinger av høflighets skyld. Det som blir problemet er at mange ikke tar hintet om at man kun er høflig, så før eller siden må man slutte å svare dem uansett. Da er det kanskje like greit å ikke starte noe samtale i utgangspunktet. En god del menn på datingsider er helt desperate virker det som, og får de først kontakt med noen kan de bli fryktelig innpåslitne. Det er derfor mange jenter ikke svarer, ikke fordi vi "hater" dem. Anonymous poster hash: bc0df...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå