Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker godt denne, og skal snart unne meg en ny. Har til nå brukt shea, men undrer meg på å velge en annen type denne gang.

hvilken lukt/type er deres favoritt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker blåbær og melon veldig godt, bruker dem alt etter hvor tørr huden min er for øyeblikket (den med blåbær er noe rikere / fetere enn melon). Dessuten synes jeg bodylotionen med jordbær er helt herlig; den er enda lettere, så jeg foretrekker den nå på sommeren.

Skrevet

Oliven er nok favoritten min, men pleier likevel å variere litt. Har også brukt shea, grape seed og melon. Vurderer å prøve papaya neste gang :)

Skrevet

Liker Grape seed veldig godt, men resten av familien liker meg når jeg bruker Cocos... :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker oliven og druekjerne, de er de mest luktnøytrale, og er ikke så fete som Shea.

Skrevet

Oliven, definitivt.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg liker oliven, ikke for fet og god mild lukt.

Skrevet

Oliven og Papaya lukter deilig.

Hemp er veldig god til min vintertørre hud, men lukter litt antiseptisk.

Skrevet
Liker Grape seed veldig godt' date=' men resten av familien liker meg når jeg bruker Cocos... :ler:[/quote']

Grekere? :ler:

Nå har jeg ikke prøvd alle, av den enkle grunn av at jeg er superfornøyd med olivenvarianten.

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vanlig fuktighetskrem det butteret eller?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er kroppskrem som er veldig bra hvis du er tørr i huden.

Skrevet

Kjøper mest oliven for den har mest diskrè duft, men har også fått flere hyggelige kommentarer for kokos :). Sistnevnte synes jeg lukter så mye at jeg faktisk dropper parfymen...nå går det likevel mest i Biotherm, etter som jeg synes body butter blir litt for fet i konsistensen nå på sommeren.

Skrevet

Jeg har oliven, men leieboeren nede har cocos. (vi bruker badet hennes av og til, ettersom det er der badekaret er) Hvis jeg kommer inn på badet etter at hun har brukt kremen, lukter det herlig i hele rommet :)

Skrevet

? Skjønte ikke...??? :klø:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

grekerne er noen eksotiske dyr :sjarmor:

Skrevet

Jeg liker oliven best, som andre også har nevnt her er det den som er mest nøytral og ikke så veldig fet.

Skrevet

Jeg liker også oliven best... Papaya er også deilig, men det blir nesten for mye av den gode lukten. Og så har jeg brukt en jeg ikke husker navnet på. Luktet deilig, men var for fet for meg. Tørket aldri!

Forresten; har den med jordbær kommet i de vanlig butter-boksene eller er den fortsatt bare i sånne pumpeflasker?

Skrevet

Jeg har brukt Kokos og prøvde honning, men tror den i honning har gått ut. Kokos-butteren er kjempegod!

:)

Skrevet
Forresten; har den med jordbær kommet i de vanlig butter-boksene eller er den fortsatt bare i sånne pumpeflasker?

Har bare sett jordbær på pumpeflaske (men det synes jeg forsåvidt er greit, liker konsistensen på den veldig godt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...