Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg og samboeren har vært sammen i et drøyt år. Han er en snill mann som jeg er veldig glad i. Han involverer meg i alt, og ønsker å ha meg med over alt han drar. Ikveld skulle vi på en happening som jeg hadde gledet meg til, men bare noen timer før fikk jeg høre at han skulle ha med seg 2 kompiser også, ble litt paff da jeg ikke hadde hørt om det men sa selvfølgelig ingenting på det, annet enn at jeg mente at han heller kunne dra med kompisene sine, ta det som en guttetur å kose seg med dem, så ble jeg heller hjemme.. (jeg fant ut at jeg ikke orket å være med for å føle meg som 3dje hjul på vogna, samtidig som jeg unner ham å få litt kvalitetstid med kompisene sine). Men får etter dette høre at jeg er vanskelig?? Han huffet seg voldsomt nå rett før han dro, å fikk det til å virke som om at jeg heller ville være hjemme fordi jeg er vanskelig å tvær. Var det SÅ galt av meg dette da??

Anonymous poster hash: 234e1...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TA DET OPP MED KJÆRESTEN DIN!
Ingen av oss sitter med fasiten! Noen synes det og andre synes det ei.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 9b441...e02
Skrevet

Om han vil ha deg med på alt mulig fra før gjør det vel ikke noe at du lar være å bli med denne ene gangen? Bare sunt for forholdet. Dessuten, ikke noe gøy for en jente å være med gutta boys, utrolig hvor barnslige mannfolk blir når de samles i flokk

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er du helt sikker på at du ikke bare prøvde å manipulere og være passiv-aggressiv? Det er nemlig forskjell på:

"Bare reis med kompisene dine og mor deg. Jeg trenger uansett litt alenetid. *suss* "

og:

"Bare reis med kompisene dine og MOR deg, du! Så kan jeg sitte her imens jeg, helt alene i mitt eget selskap! *pout*"

I tilfellet eksempel 2, skjønner jeg godt at han blei irritert og oppgitt

Endret av evnukken
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker på at du ikke bare prøvde å manipulere og være passiv-aggressiv? Det er nemlig forskjell på:

"Bare reis med kompisene dine og mor deg. Jeg trenger uansett litt alenetid. *suss* "

og:

"Bare reis med kompisene dine og MOR deg, du! Så kan jeg sitte her imens jeg, helt alene i mitt eget selskap! *pout*"

I tilfellet eksempel 2, skjønner jeg godt at han blei irritert og oppgitt

Var som tilfelle nr 1.:) jeg sa at han kunne dra å kose seg sammen med kompisene sine heløer, for jeg unner deg det. Så snakkes vi når du kommer hjem. Inni meg var jeg selvfølgelig litt skuffa, men viste det på ingen måte.

Skrevet

Var som tilfelle nr 1. :) jeg sa at han kunne dra å kose seg sammen med kompisene sine heløer, for jeg unner deg det. Så snakkes vi når du kommer hjem. Inni meg var jeg selvfølgelig litt skuffa, men viste det på ingen måte.

Nja...jeg ser du sier det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var som tilfelle nr 1. :) jeg sa at han kunne dra å kose seg sammen med kompisene sine heløer, for jeg unner deg det. Så snakkes vi når du kommer hjem. Inni meg var jeg selvfølgelig litt skuffa, men viste det på ingen måte.

Det tror jeg ingenting på, han kjenner deg og så det på deg.

• Liker 5
Skrevet

Kan det ikke tenkes at han merket denne skuffelsen? Det kan jo også tenkes at han har hatt tidligere forhold der akkurat en slik tur har kommet opp og han har fått en lignende respons fra damen, for så å få pes for det.

Standard svar: Snakk med han om det. Han setter stor pris på det (bør) og vi setter stor pris på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan det ikke tenkes at han merket denne skuffelsen? Det kan jo også tenkes at han har hatt tidligere forhold der akkurat en slik tur har kommet opp og han har fått en lignende respons fra damen, for så å få pes for det.

Standard svar: Snakk med han om det. Han setter stor pris på det (bør) og vi setter stor pris på det :)

Det kan jo godt tenkes at han merket det, men prøvde så godt jeg kunne å unngå det. huff, nå får jeg dårlig samvittighet også.. Men jeg prøver bare å gi han litt forståelse, for jeg vet at han innerst inne vil ha litt alenetid med kompisene sine, men tror ikke han helt tørr å si det. (kan tenkes det henger igjen litt fra det tidligere forholdet hans).

Gjest Awzm me
Skrevet

Man virker selvmedlidende når man sier sånt, synes jeg

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Ja, jeg syns du var litt vanskelig. Hvorfor kunne du ikke bli med?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo godt tenkes at han merket det, men prøvde så godt jeg kunne å unngå det. huff, nå får jeg dårlig samvittighet også.. Men jeg prøver bare å gi han litt forståelse, for jeg vet at han innerst inne vil ha litt alenetid med kompisene sine, men tror ikke han helt tørr å si det. (kan tenkes det henger igjen litt fra det tidligere forholdet hans).

Mannfolk flest har en tendens til å si i fra om slikt, i motsetning til deg. Dere må PRATE!

AnonymBruker
Skrevet

Man virker selvmedlidende når man sier sånt, synes jeg

Hva hvis du å dama di hadde planlagt noe å du gledet deg skikkelig! Så 2 timer før dere skal dra så sier hun at to av hennes venninner skal være med. Lang biltur. De verste skravlekjærringene som snakker om alt fra mens til lebestift. Hadde du blitt med? Å hvis du ikke hadde giddi, på hvilken måte ville DU sagt det til henne da?

Gjest Ciegus
Skrevet

Hva hvis du å dama di hadde planlagt noe å du gledet deg skikkelig! Så 2 timer før dere skal dra så sier hun at to av hennes venninner skal være med. Lang biltur. De verste skravlekjærringene som snakker om alt fra mens til lebestift. Hadde du blitt med? Å hvis du ikke hadde giddi, på hvilken måte ville DU sagt det til henne da?

Jeg hadde hvertfall ikke droppet å dra på noe jeg gledet meg til bare fordi noen kompiser skulle være med. Da straffer man jo bare seg selv og går glipp av noe moro...

• Liker 2
Skrevet (endret)

edit: oppfordring til ulovlige handlinger

Endret av evnukken
Skrevet

Om han vil ha deg med på alt mulig fra før gjør det vel ikke noe at du lar være å bli med denne ene gangen? Bare sunt for forholdet. Dessuten, ikke noe gøy for en jente å være med gutta boys, utrolig hvor barnslige mannfolk blir når de samles i flokk

Jeg syns det var moro å være med " gutta boys".

Jeg syns ts var vanskelig. Tror egentlig ho avlyste fordi ho ble snurt og fornærma

Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg er jente, og har en guttekjæreste, og jeg bruker den setningen der selv når jeg vil være vanskelig eller vil få oppmerksomheten hans, men hvis jeg skulle sagt i fra på en måte for å ikke lage bråk så ville jeg sagt at jeg ikke var så interessert i å være med en kveld med bare guttene hans

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du var litt vanskelig. Han hadde gledet seg til en kveld med både deg og vennene sine, sikkert sagt til dem også at du skulle være med, og så avlyser du plutselig i siste sekund? "Hvorfor dama ikke er med? Øh, nei, altså, hun ville ikke komme da jeg sa at dere skulle være med..."

Jeg skjønner at du gjerne ser at han tar noen guttekvelder med gjengen også, men nå var du invitert og han hadde dermed tenkt at dette ikke var en guttekveld. Da burde du heller vært med, og så tatt en kort prat med ham i ettertid og forklart at du setter pris på å få vite litt i forkant om det er kompisgjenghappenings eller intime kjæresteparhappenings du inviteres med på.

Anonymous poster hash: 559d0...644
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg og samboeren har vært sammen i et drøyt år. Han er en snill mann som jeg er veldig glad i. Han involverer meg i alt, og ønsker å ha meg med over alt han drar. Ikveld skulle vi på en happening som jeg hadde gledet meg til, men bare noen timer før fikk jeg høre at han skulle ha med seg 2 kompiser også, ble litt paff da jeg ikke hadde hørt om det men sa selvfølgelig ingenting på det, annet enn at jeg mente at han heller kunne dra med kompisene sine, ta det som en guttetur å kose seg med dem, så ble jeg heller hjemme.. (jeg fant ut at jeg ikke orket å være med for å føle meg som 3dje hjul på vogna, samtidig som jeg unner ham å få litt kvalitetstid med kompisene sine). Men får etter dette høre at jeg er vanskelig?? Han huffet seg voldsomt nå rett før han dro, å fikk det til å virke som om at jeg heller ville være hjemme fordi jeg er vanskelig å tvær. Var det SÅ galt av meg dette da??

Du gledet deg,og det visste han vel?

Så han ble vel skuffet da.

Avklar på forhånd neste gang,om det bare blir dere to eller flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...