AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Noen som har tips til pene falske øyenvipper? Gjerne på nett, i en pakke som inneholder lim:)Anonymous poster hash: 33290...357
Anehan Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Noen som har tips til pene falske øyenvipper? Gjerne på nett, i en pakke som inneholder lim:)Anonymous poster hash: 33290...357 Limen du får med vippene er aldri holdbar, så du burde kjøpe deg en god lim. DUO vippelim er kjempebra, den er også vannfast! Red cherry lashes og ardell lashes er eksempler på vipper som er bra og som holder seg fine. Disse kan du kjøpe på madamemadeline.com
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Remse eller punkt? Remse:) Limen du får med vippene er aldri holdbar, så du burde kjøpe deg en god lim. DUO vippelim er kjempebra, den er også vannfast! Red cherry lashes og ardell lashes er eksempler på vipper som er bra og som holder seg fine. Disse kan du kjøpe på madamemadeline.com Takk for tips! Skal kjøpe lim i tillegg:)Anonymous poster hash: 33290...357
neon_sun Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Ardell og depend er bra! Begge fåes på vita. Det kan være lurt å kjøpe noen litt naturlige første gang, etter min erfaring er det lettere å få fint resultat da. og som det sies; kjøp lim utenom. Jeg synes faktisk ardell sin er bedre enn duo.
Adele Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Duo-limet er jo supersterkt, og tror ikke det er helt anbefalt for remsevipper.. Personlig synes jeg forøvrig Ardell sitt lim og vipper er av de bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå