Gå til innhold

Bryllupsgave - hvor mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da var det denne problemstillingen igjen.:) Jeg skal i bryllup til en slektning og er usikker på hvor mye jeg skal gi. Brudgommen er min fetter, men vi har minimalt med kontakt. Både pga alder og bosted. Bruden har jeg ikke møtt. De ønsker seg penger, så jeg skal gi det, men hvor mye er passende? Innspill?

Anonymous poster hash: e443e...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor mye du kan gi og vil gi...I slike tilfeller som dette spørr jeg heller morra mi enn KG, fordi det varierer så mye fra familie til familie hva som er vanlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Moren min skal ikke dit, så det er ikke et alternativ.:)

Skrevet

Moren min skal ikke dit, så det er ikke et alternativ. :)

Moren din har nok erfaring uansett :P Men om du vil ha folk sitt råd så hadde jeg gitt 1000 om fettern min gifta seg.

AnonymBruker
Skrevet

Å spørre min mor er som sagt ikke et alternativ.:) 1000kr? Er det normalen? Synes det er litt stivt iom at det er snakk om en fetter jeg ser så sjelden.

Gjest Ciegus
Skrevet

Å spørre min mor er som sagt ikke et alternativ.:) 1000kr? Er det normalen? Synes det er litt stivt iom at det er snakk om en fetter jeg ser så sjelden.

Det finnes jo ingen fast normal, og her viser du hvorfor det er vanskelig å spørre på forum. Da gir du under 1000, da. Hva du enn er komfortabel med.

Skrevet

Det finnes jo ingen fast normal, og her viser du hvorfor det er vanskelig å spørre på forum. Da gir du under 1000, da. Hva du enn er komfortabel med.

What she said. ;)

AnonymBruker
Skrevet

500-1000,-

Anonymous poster hash: 64a42...450

Skrevet

500 kr

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 500,- og 800,- om du ikke har veldig dårlig råd eller må bruke mye penger på å reise til bryllupet :)

Anonymous poster hash: 6e404...021
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt midt mellom 500 og 1000 kr, altså 750 kr.

Anonymous poster hash: dcbad...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...