Gå til innhold

Hva er det minste som skal til for fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det minste man må gjøre for å havne i fengsel for minst en dag her i Norge? Er det rett og slett ordensforstyrrelse eller noe sånt?

Anonymous poster hash: d5ec2...e65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke noen har oversikt over det, og det er jo subjektvt hva som er det "minste".

Hvis du velger å date en som har sittet inne, burde du uansett få vite hva.

Anonymous poster hash: eaa00...34b
AnonymBruker
Skrevet

Drikk deg sørpe dritings og sørg for å havne til tørk i fyllearresten

Anonymous poster hash: f90d4...cb4
Skrevet (endret)

Jeg ble truet med glattcella da jeg nektet å svare på hvor jeg hadde vært den kvelden, var sikkert en tom trussel, men jeg tok ikke sjansen og svarte. De setter svært lite pris på å høre "Det har ikke du noe med" :ler:

Motarbeider man politiet eller oppfører seg truende, kan det holde til å bli dratt ned på politistasjonen for en natt. Man blir også tatt inn for fyllebråk og for å sove av rus hvis man er utrolig full.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Jeg viste kølla mi til en kvinnelig politikonstabel i fylla. Fikk 1 dag i buret.

Anonymous poster hash: 97d4b...016
AnonymBruker
Skrevet

Har en kamerat som har sittet inne for å kjøre for fort (...veldig mye for fort) og en som har sittet inne for å vifte rundt med en pistol (ikke avfyrt eller truet noen, bare "vist den frem" offentlig - forøvrig ikke hans pistol heller). Anonymous poster hash: bae25...534

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er sammen med kom i arresten for 5 dager i Tyrkia da han var på en bachelorfest med noen venner, de hadde drukket seg dritings og plaget flere i et nabolag. (samt at de knuste flere boligvinduer ved å kaste stein) Lurte bare på om det var noenlunde samme straff her i Norge.

TS

Skrevet

Typen sparket en politimann i leggen da han var yngre. Hadde ikke råd til å betale bota, så han satt to uker i fengsel.

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er sammen med kom i arresten for 5 dager i Tyrkia da han var på en bachelorfest med noen venner, de hadde drukket seg dritings og plaget flere i et nabolag. (samt at de knuste flere boligvinduer ved å kaste stein) Lurte bare på om det var noenlunde samme straff her i Norge.

TS

Man kan ikke dømmes til mindre enn to uker i fengsel, men man kan bli hevet på glattcelle inntil videre. Det er ingen fast terskel for det, så det er ikke mulig å si at det er akkurat der eller der at grensen går. Som regel er det oppførselen din når politiet ankommer, ikke bare det du har gjort, som får deg i glattcelle.

Så kan selvsagt arresteres og fremstilles for varetektsfengsling ved første anledning, men da er vi over på litt større forbrytelser enn å pisse i en bakgate.

Anonymous poster hash: f9407...ccb

AnonymBruker
Skrevet

Nekt å fjerne deg når politiet ber deg om det, så kan du bli putta i fengsel.

Anonymous poster hash: 742f0...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...