AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg vil virkelig finne facebooken deres, Tommy, Håvard og Joakim (datakameratene) fra Hotell Syden. Noen som vet hvordan jeg finner ut?Anonymous poster hash: 23b6c...bd8
Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jeg vil virkelig finne facebooken deres, Tommy, Håvard og Joakim (datakameratene) fra Hotell Syden. Noen som vet hvordan jeg finner ut?Anonymous poster hash: 23b6c...bd8 Stalker much? 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Stalker much? Haha, jeg må bare finne ut om Tommy virkelig er som han er. Han var virkelig en hysterisk morsom fyr under "Hotell Syden". Jeg fant forresten facen til Joakim og Håvard, men den jeg virkelig vil finne er Tommy sin. Så hvis noen vet hele navnet hans eller noe så er det bare å si ifra. Anonymous poster hash: 23b6c...bd8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Haha, jeg må bare finne ut om Tommy virkelig er som han er. Han var virkelig en hysterisk morsom fyr under "Hotell Syden". Jeg fant forresten facen til Joakim og Håvard, men den jeg virkelig vil finne er Tommy sin. Så hvis noen vet hele navnet hans eller noe så er det bare å si ifra. Anonymous poster hash: 23b6c...bd8 Du har vel gjort det, men i tilfelle du ikke har det; Håvard og Joakim er vel venn med Tommy på face?Anonymous poster hash: 40500...d4f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Du har vel gjort det, men i tilfelle du ikke har det; Håvard og Joakim er vel venn med Tommy på face?Anonymous poster hash: 40500...d4f Jeg prøvde, men får ikke lov til å se Håvard og Joakim's venner, altså har jeg kommet til en blindvei. Jeg la uansett merke til at Håvard og Joakim var medlem i samme gruppe (noe filipinsk-norge gruppe, vet ikke helt hva det går ut på), så kanskje jeg finner Tommy via gruppen? Om jeg finner ut mer deler jeg det her TSAnonymous poster hash: 23b6c...bd8
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Jeg prøvde, men får ikke lov til å se Håvard og Joakim's venner, altså har jeg kommet til en blindvei. Jeg la uansett merke til at Håvard og Joakim var medlem i samme gruppe (noe filipinsk-norge gruppe, vet ikke helt hva det går ut på), så kanskje jeg finner Tommy via gruppen? Om jeg finner ut mer deler jeg det her TSAnonymous poster hash: 23b6c...bd8 Send en melding til Håvard eller Joakim og spørr da vel. Legg ved at du ikke er stalker, helt sant, helt saaaaant.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 For de som ikke vet hvem de jeg snakker om er: søk "datakameratene" på youtube TSAnonymous poster hash: 23b6c...bd8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Jeg fant iallefall ut 2 av dem, så hvis noen der ute gidder å lete litt selv så får dere noen ledetråder. Håvard Helberg og Joakim Solheim (bare å søke på facebook så vises de). TSAnonymous poster hash: 23b6c...bd8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Jeg fant iallefall ut 2 av dem, så hvis noen der ute gidder å lete litt selv så får dere noen ledetråder. Håvard Helberg og Joakim Solheim (bare å søke på facebook så vises de). TSAnonymous poster hash: 23b6c...bd8 V I B R Y R O S S I K K E Anonymous poster hash: 8a99c...b70 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 V I B R Y R O S S I K K E Anonymous poster hash: 8a99c...b70 Rettelse: D U B R Y R D E G I K K E Les en annen tråd da vel. Anonymous poster hash: 1fea1...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå