Gå til innhold

Noen som har facebooken til en av datakameratene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil virkelig finne facebooken deres, Tommy, Håvard og Joakim (datakameratene) fra Hotell Syden. Noen som vet hvordan jeg finner ut?

Anonymous poster hash: 23b6c...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil virkelig finne facebooken deres, Tommy, Håvard og Joakim (datakameratene) fra Hotell Syden. Noen som vet hvordan jeg finner ut?

Stalker much?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stalker much?

Haha, jeg må bare finne ut om Tommy virkelig er som han er. Han var virkelig en hysterisk morsom fyr under "Hotell Syden".

Jeg fant forresten facen til Joakim og Håvard, men den jeg virkelig vil finne er Tommy sin. Så hvis noen vet hele navnet hans eller noe så er det bare å si ifra. :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg må bare finne ut om Tommy virkelig er som han er. Han var virkelig en hysterisk morsom fyr under "Hotell Syden".

Jeg fant forresten facen til Joakim og Håvard, men den jeg virkelig vil finne er Tommy sin. Så hvis noen vet hele navnet hans eller noe så er det bare å si ifra. :)

Du har vel gjort det, men i tilfelle du ikke har det; Håvard og Joakim er vel venn med Tommy på face?

Anonymous poster hash: 40500...d4f

Skrevet

Datakamerater? Hotell Syden? :vetikke:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel gjort det, men i tilfelle du ikke har det; Håvard og Joakim er vel venn med Tommy på face?Anonymous poster hash: 40500...d4f

Jeg prøvde, men får ikke lov til å se Håvard og Joakim's venner, altså har jeg kommet til en blindvei.

Jeg la uansett merke til at Håvard og Joakim var medlem i samme gruppe (noe filipinsk-norge gruppe, vet ikke helt hva det går ut på), så kanskje jeg finner Tommy via gruppen?

Om jeg finner ut mer deler jeg det her :)

TS

Skrevet

Jeg prøvde, men får ikke lov til å se Håvard og Joakim's venner, altså har jeg kommet til en blindvei.

Jeg la uansett merke til at Håvard og Joakim var medlem i samme gruppe (noe filipinsk-norge gruppe, vet ikke helt hva det går ut på), så kanskje jeg finner Tommy via gruppen?

Om jeg finner ut mer deler jeg det her :)

TS

Send en melding til Håvard eller Joakim og spørr da vel. Legg ved at du ikke er stalker, helt sant, helt saaaaant.

:ironi:

AnonymBruker
Skrevet

For de som ikke vet hvem de jeg snakker om er: søk "datakameratene" på youtube

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant iallefall ut 2 av dem, så hvis noen der ute gidder å lete litt selv så får dere noen ledetråder.

Håvard Helberg og Joakim Solheim (bare å søke på facebook så vises de).

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant iallefall ut 2 av dem, så hvis noen der ute gidder å lete litt selv så får dere noen ledetråder.

Håvard Helberg og Joakim Solheim (bare å søke på facebook så vises de).

TS

V I B R Y R O S S I K K E

Anonymous poster hash: 8a99c...b70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

V I B R Y R O S S I K K E

Anonymous poster hash: 8a99c...b70

Rettelse: D U B R Y R D E G I K K E

Les en annen tråd da vel.

Anonymous poster hash: 1fea1...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...