Dama til hanen Skrevet 4. juli 2014 #1 Del Skrevet 4. juli 2014 I en måneds tid nå har det kommet et eller flere smell, etterfulgt av en støvsky fra Lier-området. Jeg bor i et hus på en høyde med god utsikt mot Dikmark til Liertoppen (for dere som er kjent i området). Smellene har flyttet seg sakte øst-over. I går kveld var de så nære at jeg hørte at jeg kunne kjenne det i veggene i huset. Og sauene skvetter veggimellom. Det varierer når på døgnet smellet kommer, men det er også etter endt "normal" arbeidstid. Smellene kan minne om type "salutt-smell". Er det noen som vet hva disse saluttene/smellene kommer av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 4. juli 2014 #2 Del Skrevet 4. juli 2014 Sikkert tidligere innlagte som har alliert seg med aliens og sprenger ut bakken under alle som bor i området sånn at den skal klappe sammen for å ta hevn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama til hanen Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg tenkte at det var et perfekt plott for en Mikke Mus historie eller B-gjengen sin slue plan for å få tak i pengene til Onkel Skrue.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Del Skrevet 5. juli 2014 I en måneds tid nå har det kommet et eller flere smell, etterfulgt av en støvsky fra Lier-området. Jeg bor i et hus på en høyde med god utsikt mot Dikmark til Liertoppen (for dere som er kjent i området). Smellene har flyttet seg sakte øst-over. I går kveld var de så nære at jeg hørte at jeg kunne kjenne det i veggene i huset. Og sauene skvetter veggimellom. Det varierer når på døgnet smellet kommer, men det er også etter endt "normal" arbeidstid. Smellene kan minne om type "salutt-smell". Er det noen som vet hva disse saluttene/smellene kommer av? I går var det fjerde juli. Kan det ha vært noen slags feiring? Anonymous poster hash: 479b2...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama til hanen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2014 I går var det fjerde juli. Kan det ha vært noen slags feiring? Anonymous poster hash: 479b2...dc0 Nei nei, det smalt senest i dag og startet for omlag 1 måned siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #6 Del Skrevet 5. juli 2014 Det sprenges vel da. Kanskje de skal bygge en vei eller ett eller annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama til hanen Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2014 Det sprenges vel da. Kanskje de skal bygge en vei eller ett eller annet. Ja, det var det jeg også tenkte i starten, men de sprenger utenfor normal arbeidstid... Jeg trodde også at det var normalt å "dempe" smellet med gummiplater så det ikke skal sprute stein og lage så mye lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 6. juli 2014 #8 Del Skrevet 6. juli 2014 Det er mange veiarbeidere som jobber utenfor normal arbeidstid, enkelte jobber overtid for å bli raskere ferdig, mens enkelte jobber lengre dager man-tors og har fri fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. juli 2014 #9 Del Skrevet 6. juli 2014 http://youtu.be/a30tg02JwDc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå