Pusen Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Noen som har lest disse bøkene av Walsch? Hva syntes dere?
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har hørt endel referanser fra den - og det jeg har hørt, synes jeg er fantastisk skremmende. På en sånn "er det mulig" måte. Naivt og fryktelig ensporet. Om det er leseren som har tolket eller hva det er, vet jeg ikke. Vi snakket faktisk her om dagen at vi skulle kjøpe dem og lese dem - nettopp for å vite hva vi snakker om.
Pusen Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2004 Hører fra en kollega at den er utrolig fascinerende og lærerrik. Har bestilt flere bøker i samme "sjangeren". I løpet av ferien skal jeg lese 6 svært lærrerike bøker og ikke bare krim. Må ha litt ordentlig hjernetrim iløpet av daffe soledager.... Tusenfryd; endret innlegget etter jeg så hva jeg egentlig hadde skrevet jeg...
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Jeg tror ikke akkurat at jeg vil regne dem i den intellektuelle genren akkurat...
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 hva handler disse bøkene om - er det noe sånn "alternativ livsstil"-greier?
Pusen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2004 se for eksempel her: http://www.bokkilden.no/Article.aspx?ArticleID=4793 Kan vel kanskje kalle det selvrealisering og filosofisk.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Ok, takk. Har du lest den selv, Pusen, hva syntes du i så fall?
Pusen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2004 Ikke ennå. Fikk dem i posten på onsdag og skal sette igang i helga tenkte jeg...
Gjest Gjest_Elizabeth_* Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har lest disse bøkene og syns de er helt fantastiske! De har faktisk forandret livet mitt på en veldig positiv måte. De har gitt meg ett helt nytt perspektiv på livet, og mange negative følelser har jeg lagt bort. Livet trenger ikke være så høytidelig og vanskelig! Det er faktisk mye som skjer i verden (av positiv art)som en direkte følge av disse bøkene, og det er så digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå