Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest disse bøkene av Walsch? Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt endel referanser fra den - og det jeg har hørt, synes jeg er fantastisk skremmende. På en sånn "er det mulig" måte. Naivt og fryktelig ensporet.

Om det er leseren som har tolket eller hva det er, vet jeg ikke. Vi snakket faktisk her om dagen at vi skulle kjøpe dem og lese dem - nettopp for å vite hva vi snakker om.

Skrevet

Hører fra en kollega at den er utrolig fascinerende og lærerrik. Har bestilt flere bøker i samme "sjangeren". I løpet av ferien skal jeg lese 6 svært lærrerike bøker og ikke bare krim. Må ha litt ordentlig hjernetrim iløpet av daffe soledager....

Tusenfryd; endret innlegget etter jeg så hva jeg egentlig hadde skrevet jeg... :kul:

Skrevet

Jeg tror ikke akkurat at jeg vil regne dem i den intellektuelle genren akkurat... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hva handler disse bøkene om - er det noe sånn "alternativ livsstil"-greier?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, takk. Har du lest den selv, Pusen, hva syntes du i så fall?

Skrevet

Ikke ennå. Fikk dem i posten på onsdag og skal sette igang i helga tenkte jeg...

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Elizabeth_*
Skrevet

Jeg har lest disse bøkene og syns de er helt fantastiske!

De har faktisk forandret livet mitt på en veldig positiv måte. De har gitt meg ett helt nytt perspektiv på livet, og mange negative følelser har jeg lagt bort. Livet trenger ikke være så høytidelig og vanskelig!

Det er faktisk mye som skjer i verden (av positiv art)som en direkte følge av disse bøkene, og det er så digg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...