Gå til innhold

Haugesund. Negativt at en bolig ligger lenge ute på Finn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger det nødvendigvis å være negativt at en leilighet ligger lenge til sags på Finn? Jeg har sett på denne. Den passer meg så bra som ellers er så dårlig til bens, men det borettslaget har flere leiligheter til salg og alle 3 har ligget lenge ute. Kanskje det bare er typisk for Haugesund? Det er mange boliger ute for salg og de virker å ligge ser en stund før de blir solgt. Noen fra Haugesund her som vet noe om boligmarkedet?

Anonymous poster hash: 205b4...a60
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo midt i sentrum. Masse bråk og fulle folk i helgene, jeg ville ikke bodd der.

Anonymous poster hash: f7db9...fe1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rabinowitzgården er helt OK. Men tror det er noe med vannlekkasje i den leiligheten du ser på. Les salgsoppgaven nøye. Dog ville jeg valgt en av de andre leilighetene i sameiet mot veien og ikke mot Haraldsgata.

Anonymous poster hash: c43c5...92c

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Mulig det bare er pga at det er inngang mot haraldsgaten? Men har du vært på visning?

Syns ikke den var såå fin da. Er jo mange bedre steder i Haugesund. Men kanskje grei i forhold til pris. Er du fra Haugesund? Hvis ikke er det best at du går på visning og gjerne går forbi leiligheten litt på forskjellige tidspunkt så du kan se for deg støynivået.

Anonymous poster hash: 15049...b24

AnonymBruker
Skrevet

Salgsmarkedet for leiligheter er elendig i Haugesund for tida. I mitt borettslag er det nå 4 leiligheter til salgs, en har ligget ute siden jul og har ikke fått et eneste bud. Det er leiligheter som vanligvis har vært lette å selge, ikke spesielt dyre og med relativt lav fellesgjeld. Jeg vet ikke hvorfor markedet er så dårlig nå, men jeg ser flere leiligheter ligger ute veldig lenge, uavhengig av borettslag. Tror kanskje det har med dårlige tider i industrien, nedbemanninger på verftene o.l. å gjøre?

Anonymous poster hash: 64a9e...6fe
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er generelt vanskelig å selge lavinnskuddsleiligheter overalt, ikke bare i Haugesund. Jeg ville ikke bodd midt i Haraldsgata om jeg skulle bodd i Haugesund (igjen). Mye bråk i helgene.

Skrevet

Jeg tror også at leiligheten sliter med å selge pga beliggenheten.

Å bo midt i Haraldsgatå er ikke akkurat ensbetydende med ro. Det er ikke bare festbråket fredag og lørdag som er et problem, men også bråk fra handlende som er der hver dag og særlig lørdag.

Belag deg på å ikke kunne ha vinduene åpne i sommermånedene om du ikke er så glad i lyd og røyk.

AnonymBruker
Skrevet

Markedet er elendig overalt nå. At det ligger lenge behøver ikke å ha noe å si. Det er mye som ligger lenge nå uten at det nødvendigvis er noe galt.

Bare les nøye hva som står om boligen. Ha gjerne med deg noen som har peiling på visning.

Anonymous poster hash: 46346...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...