Snehvit Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har liggende en pakke med rå kyllingburgere i kjøleskapet, men vet ikke helt hva slags tilbehør jeg skal bruke til. Salat, tomat og rødløk er vel ganske opplagt, men hva med "det lille ekstra" (sauser, majoneser o.l.)? Hva slags tilbehør bruker du til hamburgere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Hamburgerbrød, ost, salat, tomat, løk, sylteagurker, noen ganger stekt bacon og hjemmelaget hamburgerdressing bruker vi. Andre ting som er godt på hamburger er agurkskiver, sennep, coleslaw, ananas +++ Hjemmelaget hamburgerdressing ½ kopp majones 2 ts fransk dressing 2 ts søt pickle relish 1 ts hvit eddik ½ ts sukker ¼ ts sitronsaft ⅛ ts paprikapulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Noe som er veldig godt på hamburgere, spesielt kyllinghamburgere, er tacosaus. lag salsa selv eller kjøp et glass tacosaus og ha over hamburgeren - kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Cottage cheese er veldig godt på hamburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Guacamole er digg på burgere! Særlig i kombinasjon med bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Og den over var fra meg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightning Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Sennepp var faktisk en ganske god idé jeg fikk av en veninne. Satt litt annen smak på det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå