Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har gått bak ryggen min og sendt grove sex-meldinger med to forskjellige ex-damer på facebook. Vi har hatt et helvete, men prøver å kommer over det.

I natt ringer telefonen hans. Det står et damenavn på mobilen, hans sier at det er en tidligere ex for minst 10 år siden. Og at dette må bare være fylletull. Han spør meg om han skal ta den for å vise at det ikke er noe "greier". Jeg svarer at det trenger han ikke, men blir selvsagt mistenksom pga. det han har gjort.

I dag tidlig vil jeg at han skal spørre hva hun ville i en sms, for jeg klarer ikke å la vær å være mistenkelig. Han sender en sms og spør om hun var på fylla i natt.

Hun svarer ja og at hun var med en venninne som hadde sett bilde av han på facebook og synes at han var så kjekk, så hun ville høre stemmen hans.

Han svarer noe som at jeg deler ikke ut stemmen min til hvem som helst ;-) har jo dame..

Hun svarer: "jeg spør ikke engang, du er min ex og jeg har rett til å dele stemmen din ;-)"

Han svarer "hehe."

Så får han en ny mld hvor det står "Nå skulle du vært her..."

Han vil IKKE svare på denne meldingen, men jeg blir jo enda mer mistenksom på om dette er nok en ex han har skrevet med. Så han svarer hun: "å?"

Da skriver hun:" Er det trygt å sende en snap?"

Så nå har vi det gående....jeg tror ikke en ex som han var med for over ti år siden plutselig spør om det er trygt å sende et bilde?

Han sier at han ikke har pratet "slik" med denne damen på mange år og at det var jeg som provoserte frem svar. Men jeg ville at han skulle svare kun for å få se at det ikke var noe mellom hun også. Vi skrev jo ingenting oppmuntrende til denne damen, heller motsatt. Hva hadde dere trodd? Etter det som jeg har sett så hadde han jo ikke svart hun avvisende hvis ikke jeg var tilstede.

Jeg klarer ikke dette. F... drittfolk

Anonymous poster hash: 15eee...14f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull. Han snapper og tekster med andre jenter. Han oppmuntrer dem tydeligvis også.

Anonymous poster hash: f19f6...c48
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull. Han snapper og tekster med andre jenter. Han oppmuntrer dem tydeligvis også.

Han sier han ikke har snapchat, og det trodde jeg ikke han hadde heller...

Skrevet

Det har ikke vært helt uvanlig hos meg å bli kontaktet av ex-er fra veldig mange år tilbake på denne og lignende måter opp igjennom årene, enten jeg har vært i forhold eller ikke. Har svart avvisende uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier han ikke har snapchat, og det trodde jeg ikke han hadde heller...

Det spiller ingen rolle. Han lurer på om det er "trygt" fordi hun vet at han har dame men at han likevel liker litt action på siden.

Du vet jo allerede at han har sendt grove meldinger med ekser!

Ja, det hender at en ex tar kontakt men ikke i umiddelbar seksuell tone, og skulle det skje er man avvisende nok til at det ikke skjer igjen. Han har jo pågående kontakt med andre damer fordi han liker det og evt. vil ha en backup.

Du har tolerert altfor mye allerede.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*Hun lurer på

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham!

P.S. Nå gadd jeg ikke lese innlegget så noe annet råd enn standardløsningen her inne har jeg dessverre ikke. ;)

Anonymous poster hash: 7c35b...4e9
Skrevet

Hun svarer ja og at hun var med en venninne som hadde sett bilde av han på facebook og synes at han var så kjekk, så hun ville høre stemmen hans.

Nå ble jeg veldig nysjerrig her. Pics?

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysjerrig her. Pics?

Skjønner at du tuller..men han er ikke noe "bildepen kjekkas". Han har mye sjarm og glimt i øyet, men noe kjekkas er han faktisk ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham!

P.S. Nå gadd jeg ikke lese innlegget så noe annet råd enn standardløsningen her inne har jeg dessverre ikke. ;)

Anonymous poster hash: 7c35b...4e9

Ts..Jo, men vi har akkurat klart å komme oss noenlunde forbi de andre hendelsene og så skjer dette. Kjipt for han hvis dette er HELT tilfeldig. Men jeg kan ikke skjønne at en plutselig kan sende slike meldinger til en gammel ex..

Skrevet

Hvis han er hunk, så er vel alt mulig. Er ikke sikkert han har provosert fram noe som helst. Kanskje hun ex'en og venninnen skrøyt av hvor pene ex'er de hadde, og så tok ting litt av (facebook-titting, ringing) siden de hadde drukket.

Skrevet

Men jeg kan ikke skjønne at en plutselig kan sende slike meldinger til en gammel ex..

Det er som jeg sa ikke uvanlig. Kan jo bare snakke for meg selv her, men regner ikke med at det er unikt for meg. Har forresten også blitt kontaktet av ex-er med langt alvorligere forslag enn det du nevner.

Gjest chisandra
Skrevet

I altfor mange tråder her inne leser jeg om menn som jakter, og damene deres som vier livet sitt til å prøve å forhindre og stagge jakten.

AnonymBruker
Skrevet

Å svare med "hehe" er ikke avvisning. Ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 6f432...fe0
  • Liker 3
Skrevet

Å svare med "hehe" er ikke avvisning. Ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 6f432...fe0

Å joda. Jeg har blitt avvist med en "hehe" mange ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har han kontakt med eksene sine?

Anonymous poster hash: 09091...3bb
Skrevet (endret)

Det eneste jeg kan si er at jeg ville ikke stolt på kjæresten min om han hadde oppført seg slik som du beskriver..... og at jeg ikke forstår hva det er med jenter som fortsatt kontakter eksen sin, selv om de vet at eksen har ny kjæreste. Da har man minimalt med respekt for andre folk.

Endret av Infinite
Skrevet

Det eneste jeg kan si er at jeg ville ikke stolt på kjæresten min om han hadde oppført seg slik som du beskriver..... og at jeg ikke forstår hva det er med jenter som fortsatt kontakter eksen sin, selv om de vet at eksen har ny kjæreste. Da har man minimalt med respekt for andre folk.

Kanskje de savner det man en gang hadde sammen, og bare for et øyeblikk ønsker seg tilbake.

Jeg også kan noen ganger tenke tilbake til tider som var bedre. Men jeg tar jo så klart ikke kontakt med ex-er på den måten, uansett om de er i forhold eller ikke. Men jeg har et godt forhold til mine ex-er, og deres eventuelle kjærester av de som jeg har blitt kjent med da.

Jeg er enig i at det kan virke respektløst. Men tenk på at det kanskje ikke er så alvorlig ment.

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke funnet meg i dette.

Anonymous poster hash: 5c4de...f5c
Skrevet

Kanskje de savner det man en gang hadde sammen, og bare for et øyeblikk ønsker seg tilbake.

Jeg også kan noen ganger tenke tilbake til tider som var bedre. Men jeg tar jo så klart ikke kontakt med ex-er på den måten, uansett om de er i forhold eller ikke. Men jeg har et godt forhold til mine ex-er, og deres eventuelle kjærester av de som jeg har blitt kjent med da.

Jeg er enig i at det kan virke respektløst. Men tenk på at det kanskje ikke er så alvorlig ment.

Jeg skjønner hva du mener, men skal man fortsatt ha kontakt med eksen sin, så må ens nye partner være komfortabel med det. Det høres det ikke ut som at TS er. Å hvem ville vel egentlig vært komfortabel med det, om situasjonen er slik som TS beskriver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...