Gå til innhold

Hvorfor er det nesten bare enten kjempehøye eller kortvokste menn på datingsidene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Match, Q500 og Møteplassen,og lagt merke til dette fenomenet:

Enten er guttene 190cm.+++ eller så er de langt under både 180 og 175 cm.

Er det andre som har lagt merke til det samme?

Selv er jeg en normalt høy jente på 170. Har sjekket på Sukker også, og det ser ut til at det er langt flere menn med normal høyde,altså mellom 180 og 190 cm.. hvorfor er det så stor forskjell mellom f.eks. Møteplassen og Sukker?

Anonymous poster hash: c9776...f46
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe galt i å være høy eller lav?

Hilsen en meget høy mann.

Anonymous poster hash: babef...2c6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe galt i å være høy eller lav?

Hilsen en meget høy mann.

Anonymous poster hash: babef...2c6

Nei, det er ikke det. Meningen med tråden er IKKE å rakke ned på noen. Jeg synes bare dette er et litt snodig fenomen å se på datingsidene og lurte på om andre følte det samme :)

Gjest rådyr
Skrevet

Har samme erfaring. Bortsett fra at på Sukker er også menn i min aldersgruppe 170 eller 193 :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne finne en av disse 190+ På sukker!! Jeg får bare match med de på rundt 170. Forsåvidt greit for meg, men jeg er 180 selv, og liker å bruke 10 m hæler. Og det er det ikke alle på 170 som er ok med...

Anonymous poster hash: 4fc90...c59

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjerne finne en av disse 190+ På sukker!! Jeg får bare match med de på rundt 170. Forsåvidt greit for meg, men jeg er 180 selv, og liker å bruke 10 m hæler. Og det er det ikke alle på 170 som er ok med...

Anonymous poster hash: 4fc90...c59

Sliter med å finne høye jenter selv spesielt på sukker da man ikke kan spesifisere høyde der.

Men vi høye er der :)

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å finne høye jenter selv spesielt på sukker da man ikke kan spesifisere høyde der.

Men vi høye er der :)

Hva vil du definere som høy jente, i forhold til din egen høyde (over 190?) og hva er for lavt?

AnonymBruker
Skrevet

På møteplassen syntes jeg alle var 178, nesten komisk. De fleste exene mine har vært den høyden og.

Anonymous poster hash: 62a5f...88b
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel fordi de blir avvist av kvinner som ikke vil date lave menn.

Anonymous poster hash: 5745d...ce1

Skrevet

Hva vil du definere som høy jente, i forhold til din egen høyde (over 190?) og hva er for lavt?

For meg er en høy jente over 180. Jeg er 2m selv.

Skrevet

Fordi det finnes to typer menn:

- De som skryter seg selv opp for å få sjans i utgangspunktet.

- De som snakker seg selv ned for å overraske positivt.

Derfor blir det gjerne sånn at de mennene som er av gjennomsnittlig høyde enten snakker seg selv opp elled ned, og så virker det som at det bare er enten høye eller lave menn på nettdating.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begriper ikke all denne fokuseringen på "riktig høyde". En hyggelig kar er en hyggelig kar. Høyden betyr ingenting spesielt for meg. Han er som han er, og det er jeg også. Mye kan sikkert sies om meg, men overfladisk er jeg ikke. :)

Anonymous poster hash: 8b1e4...a5c
  • Liker 4
Gjest Knuse
Skrevet

Jeg synes alle mennene jeg treffer på datingssider er på den høyden, Skulle heller hatt de en god del høyere :)

Skrevet (endret)

Har vært på Match, Q500 og Møteplassen,og lagt merke til dette fenomenet:

Enten er guttene 190cm.+++ eller så er de langt under både 180 og 175 cm.

Er det andre som har lagt merke til det samme?

Selv er jeg en normalt høy jente på 170. Har sjekket på Sukker også, og det ser ut til at det er langt flere menn med normal høyde,altså mellom 180 og 190 cm.. hvorfor er det så stor forskjell mellom f.eks. Møteplassen og Sukker?

Og det kaller du kortvokst??

Edit. skrivefeil

Endret av lillbilly
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, når begynte perfekt høyde hos det motsatte kjønn være et krav for å inngå forhold eller ei? Hva blir det neste? Skostørrelsen? Lengden på nesa??

Jeg har datet menn på nærmere 200 cm og ned til 165 cm, og jeg skal si dere at høyde har gjammen meg lite å si når det kommer til det hele. For de som lurer; de laveste pleier som regel å være best utstyrt bare så det er sagt. :lol:

Anonymous poster hash: c2953...6db
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det kaller du kortvokst??

Edit. skrivefeil

Under 175 er definitivt kortvokst ja.

Under 180 er lavt da det er under gjennomsnittet for norske menn.

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, når begynte perfekt høyde hos det motsatte kjønn være et krav for å inngå forhold eller ei? Hva blir det neste? Skostørrelsen? Lengden på nesa??

Jeg har datet menn på nærmere 200 cm og ned til 165 cm, og jeg skal si dere at høyde har gjammen meg lite å si når det kommer til det hele. For de som lurer; de laveste pleier som regel å være best utstyrt bare så det er sagt. :lol:

Det hjelper lite når du må ligge 1 meter alene....

Skrevet

Under 175 er definitivt kortvokst ja.

Under 180 er lavt da det er under gjennomsnittet for norske menn.

175 er ikke kortvokst, det er bare under gjennomsnittet. På samme måte som 185 ikke er kjempehøyt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min erfaring, dessverre. Heller motsatt, de høye er best utstyrt.

Anonymous poster hash: 68461...a20

AnonymBruker
Skrevet

175 er ikke kortvokst, det er bare under gjennomsnittet. På samme måte som 185 ikke er kjempehøyt.

175 og alt under 180 er kortvokst i mine øyne ihvertfall :)

Det er umaskulint med så lave menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...